loading...
خِشاب پــــُــر
مهدی بازدید : 300 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (1)

دانلود بازی شکارچی روح (برای کامپیوتر)

Ghost Cleaner PC Game

  

 

این بازی بر خلاف اسمی که دارد دارای سبکی پازلی و فکری است.

 

در بازی Ghost Cleaner شما باید با شلیک به گلوله های مقابل خود آنها را خراب کنید. هدف اصلی سقوط گلوله های قرمز است. هرچه گلوله کمتری مصرف کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

 

این بازی بر خلاف آنچه تصور میشود بسیار جذاب است و کافیست چند مرحله ساده اول آن را بگذرانید تا با مرحله های سخت و سنگین رو به رو شوید و ساعت ها به این بازی مشغول شوید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

مهدی بازدید : 217 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود نسخه جدید نرم افزار تلگرام (برای اندروید)

Telegram 3.1.1 Android

   

 

نسخه جدید نرم افزار Telegram منتشر شد! (3.1.1)

 

نرم افزار Telegram (تلگرام) یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی برای موبایل است. توسط این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

تمام اطلاعاتی که توسط تلگرام ردوبدل میشود از طریق اینترنت است. یعنی استفاده از آن هیچ ارتباطی با شارژ ریالی یا هزینه اپراتور موبایل شما ندارد. (دقیقا شبیه به نرم افزار واتس آپ)

 

نرم افزار تلگرام به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ای را میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

برای دانلود به ادامـــــــــه مطلب مراجعه نماید

مهدی بازدید : 236 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (1)

Arma Tactics در این بازی زیبا شما وظیفه هدایت و کنترل یک تیم نیروی ویژه ۴ نفره را بر عهده دارید. همچنین این بازی به شما امکان می دهد که از دید نزدیک شخصیت ها را کنترل نمایید. پیشرفته ترین سلاح ها را انتخاب نمایید و ماموریت خود را با موفقیت به پایان برسانید.

دانلوددرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 231 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 

نام فیلم: Wild Card

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، جنایی، درام

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۵دقیقه و ۱ثانیه

حجم: ۷۴۹/۱۴۷۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: نیک وایلد که به عنوان یک محافظ مشغول به کار است ، هنگامی که دوستش توسط یک گردن کلفت روانی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد ، نیک به دنبال انتقام می رود ، اما به زودی درمی یابد که آن گردن کلفت ، پسر یک خلافکار بسیار معروف هست و…

 

مهدی بازدید : 217 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

روز گذشته، کمپانی Square Enix اقدام به انتشار اولین تریلر سینمایی از DLC عنوان Final Fantasy XIV نمود.در این تریلر برخی از قسمت های داستانی بازی به نمایش در می آید؛ از این رو افرادی که نمی خواهند از جزئیات داستانی باخبر شوند، از مشاهده این تریلر پرهیز کنند.برای مشاهده تریلر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مهدی بازدید : 208 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

What Pumpkin Studios، سازنده بازی های ویدیویی، امروز اولین تریلر عنوان اپزودیک ماجراجویی Hiveswap، که بر روی PC, Mac, و Linux عرضه خواهد شد، را منتشر کرد.

                                   اطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 213 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

این نسخه که همچنین با نام Biohazard Revelations 2 نیز شناخته می‌شود در جریان Tokyo Game Show 2014 معرفی شد؛ این‌بار دیگر خبری از نسخه ۳DS نیست و به جای آن، بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. یکی از ارکان اصلی موفقیت نسخه اول که در میان طرفداران این سری محبوبیت ویژه‌ای دارد، Chapterهای مختلف گیم‌پلی بود که بازی را به نوعی به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌کرد. در این نسخه Claire Redfield خواهر Chris که همراه با Jill Valentine جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین کرکترهای مونث در دنیای RE هستند در کنار Moira Burton، دختر Barry Burton که در نسخه‌های قدیمی حضور داشت، قابل بازی خواهند بود. همچنین تایید شده است که خود Barry Burton نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود. دشمنان اصلی در این نسخه نه زامبی هستند و نه توسط ویروس‌ها آلوده شده‌اند؛ آن‌ها The Afflicted نامیده می‌شوند و بسیار سریع و خشن هستند. این دشمنان به موجودات عجیب و غریب و هیولا نیز تبدیل نشده‌اند و فقط انسان‌هایی هستند که به افراد مختلف حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند اما حامل هیچ ویروسی نیستند و در نتیجه بیماری آن‌ها مُصری نیست. البته لازم به ذکر است که دشمنان بازی فقط به The Afflictedها محدود نمی‌شود و افراد و یا حتی زامبی‌های گوناگونی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

Resident Evil Revelations 2 Episode 3 PC-CODEX

|قسمت سوم به صورت جداگانه Episode.3_Only به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

                              دانلــــــــــوددرادامــــــــــــه ی مطلب 
مهدی بازدید : 238 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

برندگان BAFTA Game Awards مشخص شدند. در میان بازی‌ های بزرگ و کوچک فراوان، بازی Destiny توانست جایزه بهترین بازی این مراسم را از آن خود کند و بقیه رقبا را پشت سر بگذارد. برای مشاهده لیست کامل برندگان در ادامــــــــــه مطلـــــــــــــب همراه ما باشید.

 

 

مهدی بازدید : 388 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

√اطلاعات بازی:

نام به فارسی : شبگرد

نام به انگلیسی : Dark Phantom Down Of Darkness

شرکت سازنده : پردیس گیم (PardisGame)

سبک : تیراندازی سوم شخص (Third Person Shooter)

      اطلاعات بیشترودانــــــــــلودتریلردرادامــــــــــه ی مطلب

مهدی بازدید : 319 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

Battlefield Hardline یک بازی تفنگی هیجانی ست که شما عزیزان می توانید این بازی را تک نفره یا چند نفره انجام دهید. جدال حساس میان دزد و پلیس را با این بازی جذاب تجربه کنید.تولید کننده ی این بازی شرکت Visceral Games و منتشر کننده ی آن شرکت.

                                 دانــــــــــــــلوددرادامــــــــــــــــه ی مطلب

مهدی بازدید : 139 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

خیلی جالب است! نگاه نکنید به اینکه Hardline سنت شکنی کرده و میدان های بزرگ جنگ را به خیابان های شهر آورده است. این مبارزه و آشوب بین نیروهای پلیس و تبهکاران دست کمی از یک جنگ تمام عیار ندارد. لانچ تریلر Battlefield Hardline اینجاست و شما می توانید آن را در ادامــــــــــــــــته مطلب تماشا کنید.

 

مهدی بازدید : 260 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

هر هفته Square Enix برای بیشتر هایپ کردن بازی Final Fantasy XV عکس های جدیدی از این بازی منتشر می کند، حال با سایت خشاب پر همراه باشید تا از عکس های جدیدی که این استودیو از این بازی منتشر کرده است دیدن فرمایید.                                                                                                                  دانـــــــــــــلودواطلاعات بیشتردرادامـــــــــــــه ی مطلب

مهدی بازدید : 306 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از تاثیرگذارترین بخش های یک بازی از لحاظ لذت و هیجان بدون شک موسیقی آن است که در کنار زیبایی های دیگر بازی مخاطب را مجذوب خود میکند. اخیرا بازی ایرانی به نام بتلفیش که برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و با طراحی هنری و موسیقی زیبا و دلنشین خود و همچنین گیم پلی اعتیاد آور توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند. داستان بازی به زمان مدرن و زمانی که دریاها و اقیانوس ها به مناطقی ممنوعه تبدیل میشوند بر میگردد. هیولاهای دریایی به سرزمین های آبی مختلفی حمله می کنند و دریا ها و اقیانوس ها را به مناطقی ممنوعه تبدیل می کنند.

دانــــــــــــــــــــلودواطلاعات بیشتردرادامـــــــــــــــــه ی مطلب

مهدی بازدید : 770 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.دانــــــــــــلوددرادامه ی مطلب

Assassins Creed Rogue PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

مهدی بازدید : 757 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی ۴۱۱۴۸ در اپیزود دوم، ادامه ماجراهای مردی را روایت می کند که هویت و گذشته اش را به یاد نمی آورد، او پس از نجات یافتن از دست هیولایی شیطانی، سرانجام از ساختمان عجیب و ترسناکی که در آن گیر افتاده، فرار می کند و حال فرصت بیشتری خواهد داشت تا کشف کند که واقعا چه کسی است؟ یک انسان عادی؟ یک قاتل شیطانی؟ و یا موجودی پیچیده تر و فراتر از اینها . . .                                                                     دانــــــــــــــــــــــلودواطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 766 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

JUJU یک بازی ماجراجویی و اکشن است. در این بازی جالب حیوانات کاراکترهای اصلی بازی را تشکیل می دهند. این بازی دونفره انجام می شود. سفر ماجراجویی تان را با یک پاندا و یک سوسمار آغاز می کنید. پاندای بازی یک کاهن است و سوسمار، تابع و پیرو این کاهن است و هر کاری که او دستور بدهد، انجام می دهد. نام پاندا Juju و نام سوسمار Peyo است. Peyo ، Juju را در یک سفر ماجراجویی مرموز همراهی می کند و می خواهد به پاندا کمک کند تا پدرش را از شر شیاطین نجات دهد. آنها می خواهند کلا دنیا را از شیاطین کهن و باستانی نجات دهند و این شیاطین را نابود کنند.                                                             دانلوددرادامـــــــــــــــه ی مطلب...

مهدی بازدید : 129 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Windows 7 Codec Pack 4.1.1  جهت نصب کدک ها و فیلترها و پلاگین های صوتی و تصویری مخصوص ویندوز 7 مایکروسافت می باشد.با استفاده از این بسته قادر خواهید بود حجم زیادی از فرمت های مختلف تصویری و صوتی کد شده را براحتی در ویندوز 7 نمایش دهید.
برنامه در دو حالت نصب ساده و نصب پیشرفته برای کاربران ساده و حرفه ای طراحی شده است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 697 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود دوره آموزش زبان انگلیسی English for New Americans

  

یکی از معروف ترین فیلم های آموزش زبان انگلیسی، دوره English for New Americans است.

این دوره برای افرادی طراحی شده است که قصد سفر یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند.

 

دوره آموزشی English for New Americans دارای 3 بخش است. و در هر بخش مهم ترین مکالماتی که برای هر فرد مهاجر یا مسافری مورد نیاز است آموزش داده میشود.

 

این بخش ها عبارتند از:

Everyday Life (مکالمات زندگی روزمره)

Work and School (مکالمات مربوط به کار و تحصیل)

Health and Safety (مکالمات مربوط به بهداشت و امنیت)

 

در این مطلب از سایت خشاب پر، این دوره را به صورت کامل برای شما آماده کرده ایم.

 

دوره آموزش زبان English for New Americans به صورت فیلم است. و در آن از تصاویر و زیرنویس انگلیسی نیز برای آموزش بهتر استفاده میشود.

 

علاوه بر دوره های تصویری، مجموعه کامل تمرین های صوتی (Audio Tutorials) این مجموعه نیز به صورت فایل های صوتی تهیه شده و قابل دانلود است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این دوره آموزش زبان انگلیسی را مشاهده کنید.

مهدی بازدید : 260 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تلگرام برای اندروید

Telegram 1.9.6 Android

 

نرم افزار Telegram (تلگرام) یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی برای موبایل است. توسط این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

تمام اطلاعاتی که توسط تلگرام ردوبدل میشود از طریق اینترنت است. یعنی استفاده از آن هیچ ارتباطی با شارژ ریالی یا هزینه اپراتور موبایل شما ندارد. (دقیقا شبیه به نرم افزار واتس آپ)

 

نرم افزار تلگرام به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ای را میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

برای استفاده از نرم افزار Telegram نیازی به ثبت نام و شناسه و پسورد ندارید. بلکه این نرم افزار از شماره موبایل شما به عنوان ID (شناسه هویتی) استفاده میکند. و اگر هرکدام از Contact های شما دارای نرم افزار تلگرام باشند امکان برقراری ارتباط با آنها را در اختیار شما قرار میدهد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 186 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

برنامه های ضبط مکالمات تلفنی همیشه یکی از برنامه هایی بوده اند که چه در گوشی های تلفن همراه سیمبیان و چه در گوشی های هوشمند امروزی، از طرف کاربران بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

                                              باقی درادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 269 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

تاریخ شروع فصل دوم : 9 October 2013

ژانر : اکشن، ماجرایی، جنایی

زبان : انگلیسی

فرمت : MKV

امتیاز : 8.2/10

کیفیت اول : 480p – خیلی خوب

کیفیت دوم : 720p – فوق العاده

حجم هر قسمت با کیفیت اول : 160 مگابایت

حجم هر قسمت با کیفیت دوم : 300 مگابایت

زمان هر قسمت بطور متوسط : 42 دقیقه

بازیگران : Stephen Amell, Katie Cassidy, David Ramsey

خلاصه داستان : بعد از غرق شدن یه کشتی ، شخصی میلیونر بنام « الیور کویین » مفقود میشه و به مدت پنج سال همه فکر میکردن که اون مرده ، ولی در یه جزیره دورافتاده پیداش میکنن . اون به شهر خودش یعنی استارلینگ پیش مادر و خواهر و بهترین دوستش برمیگرده ولی اونا متوجه تغییر رفتار « الیور » میشن . « الیور » با شخصیت جدیدی که پیدا کرده قصد داره با تمام بدی ها و خلاف ها توی شهرش مبارزه کنه ولی در عین حال شخصیت قدیم خودش رو هم حفظ کنه …

 

 

 

مهدی بازدید : 200 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 همه ما در طول روز با اسناد و مدارک زیادی سر و کار داریم که نیاز است یک رو نوشت یا کپی از آنها بگیریم و در جایی ذخیره کنیم. اگر کارتان به ادارات دولتی افتاده باشد مطمئنا می دانید که از هر مدرکی که به همراه دارید باید از قبل چند کپی گرفته باشید تا طی کرده پروسه کاری از آنها استفاده کنید و یا در صورت گم شدن اصل مدارک، یک نسخه از آن پیش شما محفوظ باشد. 

                      باقی درادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 206 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 آیا تا بحال به این فکر کرده اید که می توانید از گوشی تلفن هوشمند خود بعنوان ماوس و کیبورد کامپیوترتان استفاده کنید و از این طریق کنترل آن را بدست بگیرید؟ داشتن چنین امکانی مزیت های زیادی برای شما در بر خواهد داشت. مثلا اگر در جایی نشسته باشید و سیم ماوس شما آنقدر بلند نباشد که به شما برسد، یا در یک شرایط بد، باتری ماوس شما تمام شود و یا کیبوردتان از کار بیوفتد و هیچ وسیله یدکی هم در دسترس نداشته باشید، تقریبا هیچ کاری با کامپیوتر خود نمی توانید انجام دهید.

                      باقی درادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 179 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

 وقتی صدها دلار را خرج خرید یک اسمارت فون جدید می کنید طبیعاتا انتظار دارید تا مدت ها برایتان بخوبی و بدون دردسر کار کند. متاسفانه عوامل جزئی بسیاری وجود دارد که می تواند به نوعی عملکرد گوشی ها را کند کند که شما از آن ها بی خبرید. در ادامه قصد داریم تا به گزارش بیزنس اینسایدر، 10 روش را به شما ارائه دهیم تا با بکارگیری آن ها عملکرد گوشی های اندرویدی همه شما کاربران عزیز را تسریع می بخشد:                                                     باقی درادامه ی مطلب


مهدی بازدید : 220 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

شرکت نتفلیکس به تازگی فاش کرده است که سونی قرار است در پلی استیشن های خود از فناوری 4K پشتیبانی کند. این را نیل هانت مدیر ارشد محصولات نتفلیکس گفته است که سونی قول داده تا در مدل های جدید PS4 از فناوری 4K و HDR پشتیبانی نماید.                                            

                                       اطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب

 

مهدی بازدید : 150 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

در عرض 6 ثانيه بر استرس خود غلبه كنيد.

هنگامي كه دچار استرس مي شويد بكوشيد عضلات صورت خود را شل كنيد وهيچ حالتي به آن ندهيد . لبخند بزنيد و مجسم كنيد كه اين لبخند در تمام صورت وحتي در چشمان شما پخش شده وهمه صورت شما در حال خنديدن است و.............                                                                                                                 بقیه درادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 147 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

DRAW SLASHER by Mass Creation v1.0.0 + data 

بازی DRAW SLASHER by Mass Creation  نمایشگر مبارزه و جنگ با نینجا می باشد . با Hanzo ملاقات کنید . او یک نینجای ماهر است . خانواده این نینجا توسط دزدان دریایی ربوده شده است . این نینجا به کمک شما نیاز دارد . شما فقط باید با انگشتان خود این بازی را انجام دهید . از تکنیک های منحصر به فرد و جذاب استفاده نموده و مراحل این بازی را به اتمام برسانید . سلاح های سفارشی و فانتزی را انتخاب نموده و به سمت جلو حرکت نمایید . حالت بی پایان و حالت زنده ماندن را انتخاب کنید و امتیازات متعددی را به دست آورید.

ویژگی های اصلی:

ارائه با دو حالت زنده ماندن و بی پایان

گرافیک خیلی خوب و جذاب

انتخاب سلاح های جذاب                                                                                                                                   دانلوددرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 195 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

|                                                   بازی دفاع ژله ای

 

Jelly Defense رهبری نیروهای ژله ای و دعوت آنها به مبارزه باشکوه و نابرابر در برابر اشغالگران را در بازی زیبای Jelly Defenseتجربه کنید. شما باید با استفاده از مهارت های تاکتیکی و خرد خود پیروزی را از آن خود کنید. به این گونه که شما باید با استفاده از برج های قدرتمند که در مسیر اشغالگران قرار میدهید به مبارزه با آنها بپردازید و از عبور آنها جلوگیری کنید. این بازی کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی دارد و شما را ساعت ها سرگرم می کند.

بازی بسیار جالب که باید در مقابل ژله ها دفاع کنید و نگذارید که ظلا های شما برو بدزدند 

تغییرات در این نسخه Jelly Defense:

رفع اشکالات بازی در برخی از دستگاه ها

مهدی بازدید : 222 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید

Hellish Neighbours 1.0.6 Android

  

بازی همسایه جهنمی (Hellish Neighbours) از جمله قدیمی ترین بازی های کامپیوتر است که به تازگی ورژن اندروید آن نیز منتشر شده است.

 

در Hellish Neighbour شما نقش یک پسر بازیگوش را دارید که با قرار دادن تله های مختلف در خانه همسایه، برای او دردسر ایجاد کرده و او را عصبانی میکند.

 

این بازی در گوگل پلی استور موجود نیست.

 

همسایه جهنمی در سبک بازی های ماجراجویی و فکری طراحی شده است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 455 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز مزرعه داری برای اندروید

Farming Simulator 14 v.1.2.8 Android

 

 

شبیه ساز مزرعه داری (Farming Simulator) را میتوان برترین بازی شبیه ساز در زمینه مزرعه داری، کشاورزی و دامپروری دانست.

 

در Farming Simulator شما صاحب یک مزرعه کوچک هستید که با دستگاه های موجود باید مزرعه داری خود را شروع کنید، گندم و ذرت بکارید و بفروشید. به مرور زمان زمین های اطراف را بخرید، ماشین های مزرعه خود را ارتقا دهید و محصولات خود را بیشتر کنید.

 

شبیه ساز مزرعه داری در گوگل پلی دارای امتیاز 4.3 از 5 است.

 

این بازی در سبک بازی های شبیه ساز طراحی شده است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 239 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی دکتر رانندگی (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Dr. Driving 1.38 Android

  

بازی دکتر رانندگی (Dr. Driving) از جمله بازی های اتومبیل رانی پر طرفدار است.

 

در بازی Dr. Driving شما نقش یک راننده را دارید که باید در سطح شهر بدون تصادف کردن ماموریت های خود را انجام دهد. این بازی با وجود گرافیک پایین طرفداران بسیاری دارد و اعتیاد آور نیز هست. اگر به بازی های اتومبیل سواری علاقه دارید این بازی را امتحان کنید.

 

این بازی در سبک رانندگی و شبیه سازی طراحی شده است.

 

امتیاز دکتر رانندگی در گوگل پلی استور 4.5 از 5 است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 178 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار و مجتبی کبیری و امید آمری بنام ایران من با بالاترین کیفیت
ترانه : بهاره رامتین راد ، تنظیم : شاهین خسروآبادی

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

مهدی بازدید : 204 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (1)

Trial Frontier v3.1.0 | بازی موتور سواری نهایت کوشش

 بازی زیبای موتور سواری Trial Frontier محصول کمپانی ubsoft با گرافیک بسیار بالا

Trial Frontier در این بازی هیجانی شما در نقش شخصیت های دیوانه سوار بر موتور سیکلت خود به ماجراجویی و کاوش یک جهان پهناور خواهید پرداخت

ویژگی ها Trial Frontier:

آهنگ های عالی
خط داستان خنده دار
باز کردن توانایی های جدید
بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی
۲۵۰ ماموریت برای به چالش کشیدن شما
۹ موتور سیکلت در ۳ ردیف ، هر کدام دارای ارتقاء مختلف

 تغییرات در این نسخه :

نسخه مخصوص ولنتاین
رفع اشکالات و بهبود بازی و…

 

آخرین رویداد ها

تعداد صفحات : 5

درباره ما
هر آنچه بخواید را برای شما برآورده خواهیم ساخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر وبلاگمون به چه چیزی بپردازه؟
    همراه باشید
    با ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,163
  • بازدید ماه : 5,036
  • بازدید سال : 42,009
  • بازدید کلی : 301,887