loading...
خِشاب پــــُــر
m.h بازدید : 291 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود شب اول تا چهارم محرم ۱۳۹۴-کربلایی سید مهدی میرداماد

 مداحی شب های آینده در همین پست بروز خواهد شد

برای دانلود به ادامـــــــــــــــه مطلب مراجعه کنید

هیئت رزمندگان اسلام قم

شب اول

زنده ماندم شب غمت آمد(روضه)-سید مهدی میرداماد

به زیر تیغم و این آخرین سلام من است(روضه)-سید مهدی میرداماد

جان آقا سنه قربان آقا سید العطشان آقا(زمینه)-سید مهدی میرداماد

ماه عزا آمد از راه(نوحه)-سید مهدی میرداماد

نسیم کرببلا باز تو کوچه ها پیچیده(سنگین)-سید مهدی میرداماد

من از عاشورا اینو فهمیدم که لبیکم عاشقانه باشه(واحد)-سید مهدی میرداماد

به سر دار ولی محرم احرام توام(دودمه)-سید مهدی میرداماد

بنوش آب گوارا و بگو فدای لب عطشان حسین(شور)-سید مهدی میرداماد

بفرمائید روضه بفرمائید ماتم بفرمائید هیئت(شور)-سید مهدی میرداماد


شب دوم

هر جا که می گویم حسین آنجا بهشت است(مناجات)-سید مهدی میرداماد

یاران من آماده ایثار باشید(روضه)-سید مهدی میرداماد

ای یار من ای یار من خورده گره در کار من(زمینه)-سید مهدی میرداماد

ما با همین پرچم روز محشر دور تو میگردیم(نوحه)-سید مهدی میرداماد

آروم آروم از سینه صحرا داره میرسه کارون از راه(سنگین)-سید مهدی میرداماد

باذن مولانا امیرالمومنین فنحن زوار الحسین(واحد)-سید مهدی میرداماد

کربلا آغوش جان باز کن که جانان آمده(دودمه)-سید مهدی میرداماد

باذن الله و باذن رسول الله و باذن ولی الله رب العالمین(شور)-سید مهدی میرداماد

بابا بی تو دلم آروم نداره(روضه)-سید مهدی میرداماد

 

 


شب سوم

هیئت رزمندگان اسلام قم

بیا که خانه دل بی تو رو به ویرانی است(مناجات)-سید مهدی میرداماد

عمه شب محبوب امشب(روضه)-سید مهدی میرداماد

این پا و اون پا نکن بابا چشمام رو دریا نکن بابا(زمینه)-سید مهدی میرداماد

ای سالار همه شهیدان روحی لک الفدا حسین جان(نوحه)-سید مهدی میرداماد

ما بین أرماحِ العِدا تبحثُ عیناه(واحد عربی و فارسی)-سید مهدی میرداماد

یاد گرفتم از کلاس کربلا خون دارم(واحد)-سید مهدی میرداماد

از سفر آمده وقت سفرم آمده است مکن ای صبح طلوع(دودمه)-سید مهدی میرداماد

یا لیتنا کنا معک حسین حسین حسین(شور)-سید مهدی میرداماد


شب سوم

دانلود شب سوم محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی-سید مهدی میرداماد

هیئت رایت العباس (ع) تهران

 عمه دلم آشوبه امشب(غزل)-حاج محمود کریمی

عطر بابامه بوی سیبه عمه کمک کن(روضه)-حاج محمود کریمی

نبودی تو بابا ز هر گوشه غم(روضه)-سید مهدی میرداماد

روضه حضرت رقیه(س)(روضه)-حاج محمود کریمی

از اینکه موندی تو راه بهم برخورد(زمینه)-حاج محمود کریمی

دولت عشق آمد و من دولت پاینده(زمینه) -حاج محمود کریمی

خبر داری تب کردم ای بابا(واحد)-سید مهدی میرداماد

نگو رقیه بگو کمال روضه(واحد)-حاج محمود کریمی

آوردنت خودت نیومدی(دو دمه)-حاج محمود کریمی

دل من شده گریان حسن(شور)-سید مهدی میرداماد

 


شب چهارم

 

 چرا آواره کوه و بیابانم نمی دانم(مناجات)-سید مهدی میرداماد

إِلَهِی أَلْبَسَتْنِی الْخَطَایَا ثَوْبَ مَذَلَّتِی(مناجات تائبین)-سید مهدی میرداماد

تو از امروز حر زهرایی(روضه)-سید مهدی میرداماد

مشهدم کربلا اشهدم یاحسین(زمینه)-سید مهدی میرداماد

ای سر مستور ، شش گوشه ات(نوحه)-سید مهدی میرداماد

عزیز فاطمه فقط توای که مادرت مادر(واحد) -سید مهدی میرداماد

گریه های منو تحویل بگیر خالصانه برا(واحد)-سید مهدی میرداماد

اِنی اَنَا الحُر وَ مَأوَی الضیفِ اَضْرِبُ(رجز خوانی)-سید مهدی میرداماد

برای من که عاشقم خیالتم غنیمته(شور)-سید مهدی میرداماد

 

 


شب پنجم

 

 

 

 


شب ششم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین رویداد ها

درباره ما
هر آنچه بخواید را برای شما برآورده خواهیم ساخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر وبلاگمون به چه چیزی بپردازه؟
    همراه باشید
    با ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 4,962
  • بازدید سال : 41,935
  • بازدید کلی : 301,813