loading...
خِشاب پــــُــر
مهدی بازدید : 300 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (1)

دانلود بازی شکارچی روح (برای کامپیوتر)

Ghost Cleaner PC Game

  

 

این بازی بر خلاف اسمی که دارد دارای سبکی پازلی و فکری است.

 

در بازی Ghost Cleaner شما باید با شلیک به گلوله های مقابل خود آنها را خراب کنید. هدف اصلی سقوط گلوله های قرمز است. هرچه گلوله کمتری مصرف کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

 

این بازی بر خلاف آنچه تصور میشود بسیار جذاب است و کافیست چند مرحله ساده اول آن را بگذرانید تا با مرحله های سخت و سنگین رو به رو شوید و ساعت ها به این بازی مشغول شوید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

m.h بازدید : 611 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار پاک سازی و افزایش سرعت گوشی All In One Toolbox Pro منتشر شد. (5.2.5)

 

گوشی های اندرویدی در ابتدا دارای سرعت بسیار خوبی هستند. اما این سرعت با مرور زمان بسیار کم میشود. همچنین حجم مموری با فایل های کش پر میشود. نرم افزار های بسیار زیادی برای حذف این فایل ها وجود دارد.

یکی از کاملترین نرم افزار های بهینه سازی اندروید All In One Toolbox است. به کمک این نرم افزار میتوانید کارهای مثبت زیادی روی دستگاه خود انجام دهید. کارهایی از قبیل حذف فایل های کش، بستن نرم افزار های پس زمینه، انتقال نرم افزار ها به حافظه جانبی و از همه مهم تر حذف نرم افزار های سیستمی که همگی سرعت گوشی شما را بالا خواهد برد.

 

علاوه بر نرم افزار، پلاگین های مختلفی در کنار آن قرار داده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

m.h بازدید : 646 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Sheep Stack نام بازی اندروید در سبک پازلی می باشد که بر اساس معروف و دوست داشتنی بره ناقلا Shaun the Sheep ساخته شده است ، در این بازی پازلی اندروید شما باید با پرتاب کردن گوسفندها دسترسی آنها را به دونات خوشمزه که در لب پنجره گنجانده شده اند ، آسنتر کنید ، البته دقت کنید که این پرتاب کردن باید با دقت و مهرات باشد و هر گونه اشتباه در پرتاب گوسفند ها باعث فروپاشی تپه گوسفندها می شود.

در این بازی فکر و سرعت حرف اول را می زند شما باید با استفاده از کمترین گوسفندان دیوار و یا پل ساخته و بتوانید به دونات دسترسی پیدا کنید ، هر چه کمتر از گوسفندان برای ساخت دیوار و پل استفاده کنید امتیاز بیشتری کسب می کنید. بازی دارای بیش از 60 مرحله جذاب می باشد و هر مرحله از بازی شما با چالش های جدیدی روبرو می شوید و باید راه جدید برای دسترسی به دونات ها پیدا کنید. در مراحل مختلف شما باید مثلا با چینش جعبه و استفاده از ان به دونتات ها دسترسی پیدا کنید و هر چه مراحل بالا می رود سختی مراحل نیز بیشتر می شود. بازی قابلیت نصب روی اندروید 2.2 به بالاتر را دارا می باشد.

برای دانلود به ادامـــــــــه مطلب مراجعه نماید

m.h بازدید : 241 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

بهترین بازی بدمینتون دنیا یعنی Jump Smash™ ۱۵ دوباره به بازار آمد! برای بهترین تجربه بازی بدمینتون آماده شوید; این بازی دارای گیم پلی تمام حسی، استادیوم های جهانی، حالت بازی دو نفره، کاراکتر های اصلی انیمیشن و افکت های تصویری با کیفیت است!

بدمینتون بازی کنید و در زمین های مختلف دنیا با رقبای قوی مسابقه دهید. در این بازی، می توانید یک کاراکتر خاص ایجاد کنید، جنسیت، ظاهر، ملیت، لباس و … او را انتخاب نمایید. ورزشکار خود را تمرین دهید و ترفند های بدمینتون را یاد بگیرید. در مسابقات تک نفره و دو نفره شرکت کنید. در تورنمنت های مختلف حضور یابید. مسابقات را ببرید و پول بدست آورید تا با آن تجهیزات ورزشی با کیفیت، لباس و غیره خریداری نمایید.

ویژگی های بازی

-گرافیک عالی

– کنترل های عالی

– چهار حالت بازی

– مسابقه با دیگر کاربران

– گیم پلی جذاب

حالت های مسابقه

– حالت دوستانه: به صورت دو نفره و تک نفره برای بدست آوردن سکه بازی کنید

– حالت تورنمنت: در تورنمنت شرکت کنید تا قهرمان جهانی بازی شوید! سکه بدست آورید و در حالت تورنمنت شخصیت ها را باز کنید.

– حالت چند نفره: با دوستان خود تک به تک رقابت کنید یا در تورنمنت های محلی و آنلاین حاضر شوید!

حالت تمرینی: از حالت تمرینی برای ارتقا وضعیت فردی شخصیت تان استفاده کنید.

ساخت بازیکن: شخصیت خاص خود را بسازید و با آن در حالت تورنمنت و چند نفره بازی کنید!

فروشگاه بازی: در حالت های دوستانه و تورنمنت سکه کسب کنید. سکه ها را در فروشگاه برای راکت های جدید، کفش و لباس و تمرین خرج کنید تا وضعیت کاراکترتان بهتر شود.

برای دانلود به ادامـــــــــه مطلب مراجعه نماید

m.h بازدید : 773 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت کتاب دیجیتال برای اندروید

Android Book App Maker 3.3.0  

نوشتن برنامه برای سیستم عامل اندروید بسیار ساده است. شما میتوانید به راحتی یک نرم افزار اندرویدی بسازید. اما برای این کار نیاز به نرم افزاری برای طراحی دارید.

 

نرم افزار Android Book App Maker برنامه ای جهت ساخت کتاب دیجیتالی برای اندروید است.

 

شما میتوانید به کمک این برنامه کتاب های دیجیتالی بسازید و کسب درآمد کنید. کار با این نرم افزار نیاز به هیچگونه تخصص و مهارتی ندارد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

مهدی بازدید : 217 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود نسخه جدید نرم افزار تلگرام (برای اندروید)

Telegram 3.1.1 Android

   

 

نسخه جدید نرم افزار Telegram منتشر شد! (3.1.1)

 

نرم افزار Telegram (تلگرام) یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی برای موبایل است. توسط این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

تمام اطلاعاتی که توسط تلگرام ردوبدل میشود از طریق اینترنت است. یعنی استفاده از آن هیچ ارتباطی با شارژ ریالی یا هزینه اپراتور موبایل شما ندارد. (دقیقا شبیه به نرم افزار واتس آپ)

 

نرم افزار تلگرام به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ای را میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

برای دانلود به ادامـــــــــه مطلب مراجعه نماید

m.h بازدید : 213 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت و کاهش مصرف باتری (برای اندروید)

Battery Doctor 4.25.6 Android

 

 

 

Battery Doctor نرم افزاری جهت کاهش و کنترل مصرف انرژی گوشی است و شما میتوانید به کمک آن میزان مصرف باتری خود را شدیدا کاهش دهید.

 

با افزایش تعداد هسته های سی پی یو در تلفن های همراه و بالا رفتن گرافیک موبایل ها، مصرف باتری نیز شدیدا بالا رفته است. از طرف دیگر وجود اینترنت پر سرعت نیز مصرف زیادی دارد. پس هر تلفن همراهی نیازمند یک نرم افزار جهت مدیریت باتری است.

 

یکی از بهترین و کاملترین نرم افزار ها در این زمینه Battery Doctor است. این نرم افزار میتواند برنامه های باز پشت صفحه را ببند، در زمان خاموش بودن ال سی دی میزان مصرف را به شدت پایین بیاورد و در کل با انجام کارهای مختلف زمان بیشتری به شما جهت کار کردن با تلفن همراهتان بدهد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

m.h بازدید : 577 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

رم افزار UsbFix ابزاری رایگان و قدرتمند در زمینه ی شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب و آلوده کننده ی کارت های حافظه USB و یا هر دستگاه USB قابل جابجایی دیگر مانند هارد اکسترنال ، تلفن، گوشی های هوشمند، دوربین های دیجیتال و یا هر دستگاه قابل اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ شما از طریق پورت USB می باشد. از قابلیت های اصلی برنامه می توان به پشتیبانی عالی و قابلایت های کارآمد در خصوص قابله با دستگاه های USB آلوده و رابط گرافیکی اشاره نمود. نرم افزارهای مخرب شناخته شده وکرم Conficker با ساخت فایل های DLL و autorun.inf خود توانایی نفوذ سریع در رایانه تان از طریق دستگاه های قابل حمل و آلوده کردن تمام دستگاه های removable با قابلیت اتصال به یو اس بی را دارند.

m.h بازدید : 231 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم The SpongeBob Movie Sponge Out of Water 2015 لینک مستقیم

دانلود فیلم The SpongeBob Movie Sponge Out of Water 2015

با کیفیت خیلی خوب (HDrip 720p)

« دانلود رایگان با لینک مستقیم خشاب پــر  »

کیفیت 720p WEB-DL و 1080p WEB-DL اضافه شد

 

تاریخ اکران : 2015

ژانر : انیمیشن, ماجراجویی, کمدی

زبان : انگلیسی

امتیاز : 6.4/10

کیفیت  : HDrip 720p – 550 MB – خیلی خوب

کارگردان : Paul Tibbitt

ستارگان :  Antonio Banderas , Clancy Brown , Frankie Muniz

خلاصه داستان : باب اسفنجی در جستجوی دستور پخت به سرقت رفته ای وارد ماجرایی می‌شود که او را به دنيای انسان‌ها می‌آورد، جایی که با يک دزد دريایی درگير می‌شود و…

 

ادامه مطلب و دانلود
m.h بازدید : 292 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم سریع و خشن Fast and Furious 7 2015 ؛فیلم فوق العاده دیدنی با کیفیت بالا از خشاب پر

سریع و خشن Fast and Furious 7 2015 فیلمی از James Van

سریع و خشن Fast and Furious 7 2015 با هنر نمایی Jason Statham

کیفیت HDTS ( ضبط با دوربین حرفه ای از روی پرده سینما) با زیرنویس فارسی اضافه شد

*زیرنویس با HDTS هماهنگ است*

کیفیت های بالاتر به زودی به پست اضافه می شوند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجه فرمائید

m.h بازدید : 162 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

Display Driver Uninstaller 15.0.0.1 معمولا پس از حذف درایورهای نرم افزاری و نصب مجدد آنها ( جهت به روز رسانی درایورها ) تمامی اثرات باقی مانده از آنها در رجیستری و زیرشاخه های سیستم حذف نشده که دلیل اصلی آن ناتوانی Uninstaller ویندوز از حذف آنها می باشد، Display Driver Uninstaller راه حلی قطعی برای شناسایی و حذف کامل درایورهای نصب شده ( کارت های گرافیکی شرکت های AMD ، NVIDIA و Intel ) به همراه تمامی اثرات باقی مانده از آنها در رجیستری و زیرشاخه های ویندوز می باشد که با شناسایی و حذف کامل آنها به کارایی بهتر و بالاتر کارت گرافیکی و سیستم کمک می کند .

برای دانلود به ادامــــه مطلب مراجعه فرمائید

m.h بازدید : 265 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

اموزش کامل هک بازی clash of clans

سلام دوستان ترفندهای زیادی در اینترنت برای هک بازی clash of clans  ولی متاسفنه ۹۹% واقعیت ندارد و اون ۱% هم باعث بسته شدن اکانت شما خواهد شد

ولی روشی برای شما آماده کردیم هم برای سیستم عامل اندروید و هم آی او اس که میتونید جم بگیرین تقریبا به صورت رایگان !

 

مهدی بازدید : 236 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (1)

Arma Tactics در این بازی زیبا شما وظیفه هدایت و کنترل یک تیم نیروی ویژه ۴ نفره را بر عهده دارید. همچنین این بازی به شما امکان می دهد که از دید نزدیک شخصیت ها را کنترل نمایید. پیشرفته ترین سلاح ها را انتخاب نمایید و ماموریت خود را با موفقیت به پایان برسانید.

دانلوددرادامه ی مطلب

m.h بازدید : 148 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود منیجر حرفه ای و پرسرعت  Advanced Download Manager Pro


اگر به دنبال یک دانلود منیجر حرفه ای و پرسرعت هستید بدون شک Advanced Download Manager Pro  بهترین انتخاب خواهد بود . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود فایل ها را با بالاترین سرعت ممکن از اینترنت دانلود نمایید  . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ویدجت این برنامه را بر روی صفحه نمایش قرار داده و به صورت مستقیم به فایل های دانلودی دسترسی داشته باشید .

برای دانلود ب ادامه مطلب برید ...

m.h بازدید : 785 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (1)

دانلود آهنگ صاحب امیر تتلو ب دو زبان فارسی و ترکی


باز یه آهنگ از ما دزدى پخش شده !! من اصلاً تُرکى بلد نیستم !! ماکت خونده بودم یک سالِ پیش براى یه خواننده ى ترکیه اى و پُر از غلط !!!! خواهش میکنم از پخش شدنِ این آهنگ جلو گیرى کنید !! من راضى نیستم !

برای دانلود ب ادامه مطلب برید ...


مهدی بازدید : 213 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

این نسخه که همچنین با نام Biohazard Revelations 2 نیز شناخته می‌شود در جریان Tokyo Game Show 2014 معرفی شد؛ این‌بار دیگر خبری از نسخه ۳DS نیست و به جای آن، بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. یکی از ارکان اصلی موفقیت نسخه اول که در میان طرفداران این سری محبوبیت ویژه‌ای دارد، Chapterهای مختلف گیم‌پلی بود که بازی را به نوعی به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌کرد. در این نسخه Claire Redfield خواهر Chris که همراه با Jill Valentine جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین کرکترهای مونث در دنیای RE هستند در کنار Moira Burton، دختر Barry Burton که در نسخه‌های قدیمی حضور داشت، قابل بازی خواهند بود. همچنین تایید شده است که خود Barry Burton نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود. دشمنان اصلی در این نسخه نه زامبی هستند و نه توسط ویروس‌ها آلوده شده‌اند؛ آن‌ها The Afflicted نامیده می‌شوند و بسیار سریع و خشن هستند. این دشمنان به موجودات عجیب و غریب و هیولا نیز تبدیل نشده‌اند و فقط انسان‌هایی هستند که به افراد مختلف حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند اما حامل هیچ ویروسی نیستند و در نتیجه بیماری آن‌ها مُصری نیست. البته لازم به ذکر است که دشمنان بازی فقط به The Afflictedها محدود نمی‌شود و افراد و یا حتی زامبی‌های گوناگونی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

Resident Evil Revelations 2 Episode 3 PC-CODEX

|قسمت سوم به صورت جداگانه Episode.3_Only به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

                              دانلــــــــــوددرادامــــــــــــه ی مطلب 
مهدی بازدید : 319 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

Battlefield Hardline یک بازی تفنگی هیجانی ست که شما عزیزان می توانید این بازی را تک نفره یا چند نفره انجام دهید. جدال حساس میان دزد و پلیس را با این بازی جذاب تجربه کنید.تولید کننده ی این بازی شرکت Visceral Games و منتشر کننده ی آن شرکت.

                                 دانــــــــــــــلوددرادامــــــــــــــــه ی مطلب

مهدی بازدید : 770 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.دانــــــــــــلوددرادامه ی مطلب

Assassins Creed Rogue PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

مهدی بازدید : 757 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی ۴۱۱۴۸ در اپیزود دوم، ادامه ماجراهای مردی را روایت می کند که هویت و گذشته اش را به یاد نمی آورد، او پس از نجات یافتن از دست هیولایی شیطانی، سرانجام از ساختمان عجیب و ترسناکی که در آن گیر افتاده، فرار می کند و حال فرصت بیشتری خواهد داشت تا کشف کند که واقعا چه کسی است؟ یک انسان عادی؟ یک قاتل شیطانی؟ و یا موجودی پیچیده تر و فراتر از اینها . . .                                                                     دانــــــــــــــــــــــلودواطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 766 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

JUJU یک بازی ماجراجویی و اکشن است. در این بازی جالب حیوانات کاراکترهای اصلی بازی را تشکیل می دهند. این بازی دونفره انجام می شود. سفر ماجراجویی تان را با یک پاندا و یک سوسمار آغاز می کنید. پاندای بازی یک کاهن است و سوسمار، تابع و پیرو این کاهن است و هر کاری که او دستور بدهد، انجام می دهد. نام پاندا Juju و نام سوسمار Peyo است. Peyo ، Juju را در یک سفر ماجراجویی مرموز همراهی می کند و می خواهد به پاندا کمک کند تا پدرش را از شر شیاطین نجات دهد. آنها می خواهند کلا دنیا را از شیاطین کهن و باستانی نجات دهند و این شیاطین را نابود کنند.                                                             دانلوددرادامـــــــــــــــه ی مطلب...

sina بازدید : 234 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 در بازی Beach Buggy Racing با دوستان خود مسابقه دهید و از آن ها جلو بزنید  . شخصیت های منحصر به فرد و فانتزی ار انتخاب کنید و سپس با آن ها مسابقه دهید . از توانایی های بی نظیر خودتان استفاده کنید و مراحل این بازی را به اتمام برسانید . حالت های مختلفی در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . به صورت رعد آسا حرکت کنید و با نهایت سرعت مسابقه دهید . ماجراجویی های جزیره را به اتمام رسانده و امتیازات فراوانی را به دست آورید . در این مسابقه حماسی شرکت کنید و اتومبیل های خود را سفارشی سازید .

برای دانلود به ادامـــــــــــــه مطلب مراجعه کنید

sina بازدید : 192 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

Zombie Escape هیجان‌انگیزترین بازی به سبک دویدن بی‌پایان برای اندروید است که در آن باید تا جایی که می‌توانید به سرعت بدوید و در برابر زامبی‌هایی که به سمت شما می‌آیند جاخالی بدهید! در نقش یک دختر و یا پسر کوچک بازی کرده و در محیط‌های شگفت‌انگیز سه‌بعدی از زامبی‌ها فرار کنید.

برای دانلود به ادامـــــــــــــه مطلب مراجعه کنید

مهدی بازدید : 129 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Windows 7 Codec Pack 4.1.1  جهت نصب کدک ها و فیلترها و پلاگین های صوتی و تصویری مخصوص ویندوز 7 مایکروسافت می باشد.با استفاده از این بسته قادر خواهید بود حجم زیادی از فرمت های مختلف تصویری و صوتی کد شده را براحتی در ویندوز 7 نمایش دهید.
برنامه در دو حالت نصب ساده و نصب پیشرفته برای کاربران ساده و حرفه ای طراحی شده است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 260 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تلگرام برای اندروید

Telegram 1.9.6 Android

 

نرم افزار Telegram (تلگرام) یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی برای موبایل است. توسط این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

تمام اطلاعاتی که توسط تلگرام ردوبدل میشود از طریق اینترنت است. یعنی استفاده از آن هیچ ارتباطی با شارژ ریالی یا هزینه اپراتور موبایل شما ندارد. (دقیقا شبیه به نرم افزار واتس آپ)

 

نرم افزار تلگرام به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ای را میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

برای استفاده از نرم افزار Telegram نیازی به ثبت نام و شناسه و پسورد ندارید. بلکه این نرم افزار از شماره موبایل شما به عنوان ID (شناسه هویتی) استفاده میکند. و اگر هرکدام از Contact های شما دارای نرم افزار تلگرام باشند امکان برقراری ارتباط با آنها را در اختیار شما قرار میدهد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 123 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

. اگر به خاطر داشته باشید در سالهای پیش و زمانی که هنوز گوشی های هوشمند وارد بازار نشده بودند، می شد امکان جالبی را در تلفن های همراه پیدا کرد که اجازه تنظیم زنگ دلخواه را برای هر یک از مخاطبان به کاربر می داد. مثلا شما می توانستید برای یک یا چند نفر از دوستان خود یک زنگ متفاوت با سایر مخاطبان گوشی انتخاب کنید تا هر وقت که این افراد با شما تماس میگیرند تنها از روی صدای زنگ بشود فهمید که چه کسی در حال تماس با شماست

                                 ا طلاعات بیشترودانلوددرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 186 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

برنامه های ضبط مکالمات تلفنی همیشه یکی از برنامه هایی بوده اند که چه در گوشی های تلفن همراه سیمبیان و چه در گوشی های هوشمند امروزی، از طرف کاربران بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

                                              باقی درادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 200 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 همه ما در طول روز با اسناد و مدارک زیادی سر و کار داریم که نیاز است یک رو نوشت یا کپی از آنها بگیریم و در جایی ذخیره کنیم. اگر کارتان به ادارات دولتی افتاده باشد مطمئنا می دانید که از هر مدرکی که به همراه دارید باید از قبل چند کپی گرفته باشید تا طی کرده پروسه کاری از آنها استفاده کنید و یا در صورت گم شدن اصل مدارک، یک نسخه از آن پیش شما محفوظ باشد. 

                      باقی درادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 206 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 آیا تا بحال به این فکر کرده اید که می توانید از گوشی تلفن هوشمند خود بعنوان ماوس و کیبورد کامپیوترتان استفاده کنید و از این طریق کنترل آن را بدست بگیرید؟ داشتن چنین امکانی مزیت های زیادی برای شما در بر خواهد داشت. مثلا اگر در جایی نشسته باشید و سیم ماوس شما آنقدر بلند نباشد که به شما برسد، یا در یک شرایط بد، باتری ماوس شما تمام شود و یا کیبوردتان از کار بیوفتد و هیچ وسیله یدکی هم در دسترس نداشته باشید، تقریبا هیچ کاری با کامپیوتر خود نمی توانید انجام دهید.

                      باقی درادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 147 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

DRAW SLASHER by Mass Creation v1.0.0 + data 

بازی DRAW SLASHER by Mass Creation  نمایشگر مبارزه و جنگ با نینجا می باشد . با Hanzo ملاقات کنید . او یک نینجای ماهر است . خانواده این نینجا توسط دزدان دریایی ربوده شده است . این نینجا به کمک شما نیاز دارد . شما فقط باید با انگشتان خود این بازی را انجام دهید . از تکنیک های منحصر به فرد و جذاب استفاده نموده و مراحل این بازی را به اتمام برسانید . سلاح های سفارشی و فانتزی را انتخاب نموده و به سمت جلو حرکت نمایید . حالت بی پایان و حالت زنده ماندن را انتخاب کنید و امتیازات متعددی را به دست آورید.

ویژگی های اصلی:

ارائه با دو حالت زنده ماندن و بی پایان

گرافیک خیلی خوب و جذاب

انتخاب سلاح های جذاب                                                                                                                                   دانلوددرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 195 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

|                                                   بازی دفاع ژله ای

 

Jelly Defense رهبری نیروهای ژله ای و دعوت آنها به مبارزه باشکوه و نابرابر در برابر اشغالگران را در بازی زیبای Jelly Defenseتجربه کنید. شما باید با استفاده از مهارت های تاکتیکی و خرد خود پیروزی را از آن خود کنید. به این گونه که شما باید با استفاده از برج های قدرتمند که در مسیر اشغالگران قرار میدهید به مبارزه با آنها بپردازید و از عبور آنها جلوگیری کنید. این بازی کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی دارد و شما را ساعت ها سرگرم می کند.

بازی بسیار جالب که باید در مقابل ژله ها دفاع کنید و نگذارید که ظلا های شما برو بدزدند 

تغییرات در این نسخه Jelly Defense:

رفع اشکالات بازی در برخی از دستگاه ها

مهدی بازدید : 222 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید

Hellish Neighbours 1.0.6 Android

  

بازی همسایه جهنمی (Hellish Neighbours) از جمله قدیمی ترین بازی های کامپیوتر است که به تازگی ورژن اندروید آن نیز منتشر شده است.

 

در Hellish Neighbour شما نقش یک پسر بازیگوش را دارید که با قرار دادن تله های مختلف در خانه همسایه، برای او دردسر ایجاد کرده و او را عصبانی میکند.

 

این بازی در گوگل پلی استور موجود نیست.

 

همسایه جهنمی در سبک بازی های ماجراجویی و فکری طراحی شده است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 239 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی دکتر رانندگی (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Dr. Driving 1.38 Android

  

بازی دکتر رانندگی (Dr. Driving) از جمله بازی های اتومبیل رانی پر طرفدار است.

 

در بازی Dr. Driving شما نقش یک راننده را دارید که باید در سطح شهر بدون تصادف کردن ماموریت های خود را انجام دهد. این بازی با وجود گرافیک پایین طرفداران بسیاری دارد و اعتیاد آور نیز هست. اگر به بازی های اتومبیل سواری علاقه دارید این بازی را امتحان کنید.

 

این بازی در سبک رانندگی و شبیه سازی طراحی شده است.

 

امتیاز دکتر رانندگی در گوگل پلی استور 4.5 از 5 است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 204 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (1)

Trial Frontier v3.1.0 | بازی موتور سواری نهایت کوشش

 بازی زیبای موتور سواری Trial Frontier محصول کمپانی ubsoft با گرافیک بسیار بالا

Trial Frontier در این بازی هیجانی شما در نقش شخصیت های دیوانه سوار بر موتور سیکلت خود به ماجراجویی و کاوش یک جهان پهناور خواهید پرداخت

ویژگی ها Trial Frontier:

آهنگ های عالی
خط داستان خنده دار
باز کردن توانایی های جدید
بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی
۲۵۰ ماموریت برای به چالش کشیدن شما
۹ موتور سیکلت در ۳ ردیف ، هر کدام دارای ارتقاء مختلف

 تغییرات در این نسخه :

نسخه مخصوص ولنتاین
رفع اشکالات و بهبود بازی و…

 

مهدی بازدید : 132 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مسنجر برای گوشی اندروید

OoVoo 2.2.8 Android

 

 

یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های مسنجر که از لحاظ سرعت حرف اول را در مقایسه با سایر برنامه ها میزند، نرم افزار OoVoo برای گوشی های اندرویدی است.

 

نرم افزار چت ooVoo ، امکان چت متنی، صوتی، و تصویری را فراهم می کند. این نرم افزار امکان برگزاری کنفرانس ویدیویی با 10 کاربر به صورت همزمان را دارد.

 

از قابلیت های مهم نرم افزار ooVoo ، توانایی برقراری چت تصویری حتی با سرعت های پایین اینترنت است. به این ترتیب شما می توانید با دوستان و عزیزانتان که هزاران کیلومتر دورتر از شما هستند یک چت تصویری با کیفیت بالا برقرار کنید و با هم گپ بزنید. و یا با همکاران خود یک کنفرانس تشکیل بدهید و تبادل نظر کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط برنامه و بخشی ودانلودکنیداز ویژگی های آن را ببینید.

 

مهدی بازدید : 243 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید

Viber 5.2.1.36 Android

 

  

نسخه جدید وایبر برای اندروید منتشر شد! (5.2.1.36)

با یک نگاه به دفترچه تلفن یا همان لیست مخاطبان (Contact) در موبایل افراد مختلف، میتوان به این نتیجه رسید که تقریبا نیمی از کاربران ایرانی از نرم افزار وایبر استفاده میکنند.
 
استفاده از نرم افزار وایبر علاوه بر اینکه قابلیت های بسیار زیادی برای تماس چندرسانه ای فراهم میکند، باعث صرفه جویی در هزینه اپراتور موبایل نیز خواهد شد. چون ارسال پیام متنی و همچنین برقراری تماس صوتی با وایبر کاملا رایگان است.

(البته برای استفاده از وایبر باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین مخاطب مورد نظر شما نیز باید وایبر را روی موبایل خود داشته و به اینترنت نیز متصل باشد)

از وایبر برای برقراری ارتباط اینترنتی استفاده میشود. توسط نرم افزار Viber شما میتوانید اقدام به ارسال متن، عکس، صدا، و فیلم برای سایر کاربران نمایید. وایبر به لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما دسترسی دارد و وضعیت وایبر آنها را نمایش میدهد. همین هم باعث میشود استفاده از وایبر آسان و لذت بخش باشد.

علاوه بر ارتباط دو طرفه، توسط وایبر میتوان گروه های مختلفی ایجاد کرد. با ارسال مطلب در یک گروه، آن مطلب برای تمام کاربران عضو قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین اگر سرعت اینترنت شما مناسب باشد، توسط وایبر میتوانید تماس رایگان صوتی برقرار کنید. این نرم افزار فقط از ترافیک اینترنت شما استفاده میکند و هزینه اپراتور موبایل ندارد.

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، درادامه ی مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از وایبر برای اندروید را دانلود کنید.

 

مهدی بازدید : 755 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آهنگ سازی سونار

Cakewalk SONAR X3e Producer Edition

   

اگر شما هم به آهنگ سازی با کامپیوتر و یا کارهای میکس و مونتاژ صدا علاقه داشته باشید، حتما اسم نرم افزار سونار (SONAR) را شنیده اید. این نرم افزار یکی از باسابقه ترین و بهترین نرم افزارها برای میکس صدا و آهنگ سازی است.

 

نسخه جدید نرم افزار سونار یعنی SONAR X3 با محیط کاربری Skylight منتشر شده است. این محیط کاربری به شما امکان حرکت آزادانه در فضای کار را میدهد و کمک میکند تا با راحتی بیشتری روی موسیقی مورد نظر خود کار کنید. محیط کاربری Skylight در نسخه جدید سونار برنده جایزه بهترین رابط کاربری (User Interface) در سال 2014 شده است.

 

در نسخه جدید سونار شما هیچ محدودیتی برای تعداد Track های صوتی که همزمان روی پروژه شما قرار میگیرند ندارید. همچنین میتوانید موسیقی های ساخته شده خود را به صورت مستقیم در YouTube و یا SoundCloud منتشر کنید.

 

آپدیت جدید X3e سونار یعنی Cakewalk SONAR X3e Producer Edition به تازگی منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را به صورت مستقیم از خشاب پر دریافت نمایید.

 

در ادامه مطلب میتوانید با لیست مهم ترین قابلیت های نسخه جدید نرم افزار آهنگ سازی سونار آشنا شوید.

آخرین رویداد ها

تعداد صفحات : 4

درباره ما
هر آنچه بخواید را برای شما برآورده خواهیم ساخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر وبلاگمون به چه چیزی بپردازه؟
    همراه باشید
    با ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,146
  • بازدید ماه : 5,019
  • بازدید سال : 41,992
  • بازدید کلی : 301,870