loading...
خِشاب پــــُــر
مهدی بازدید : 205 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز پرواز برای اندروید

F18 Carrier Landing II Pro 1.1 Android

 

 

 

 

بازی های شبیه سازی پرواز جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. در این بازی ها، کاربر با نحوه کنترل و پرواز با هواپیما (دقیقا مثل یک خلبان واقعی) آشنا میشود.

 

اگر شما هم به این مدل بازی ها علاقه دارید و موبایل تان اندرویدی است، در این مطلب یک بازی زیبا و مهیج در زمینه شبیه سازی پرواز داریم.

 

بازی F18 Carrier Landing یک بازی شبیه ساز برای پرواز و فرود با هواپیماهای جنگنده است.

 

تفاوت این بازی با سایر شبیه سازهای پرواز، تمرکز آن بر نحوه فرود هواپیما در مناطق مختلف است. شما در این بازی یاد میگیرید که چطور یک جنگنده F18 را در شرایط مختلف کنترل کنید تا به سلامت فرود بیاید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر بیشتری از این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 139 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Seasons Magic Android

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه Android این بازی که بر روی موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.دانلوددرادامه ی مطلب...

مهدی بازدید : 209 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی سقوط سیاره، مخصوص موبایل (اندروید)

Planet Descent Android

 

 

در بازی Planet Descent که مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد، وظیفه شما هدایت یک سفینه از میان صخره های فضایی است.

 

این بازی دارای گرافیک قابل قبول و Game Play جذابی است. این بازی علاوه بر موبایل، بر روی تلبت های اندرویدی نیز قابل نصب میباشد.دانلوددرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 163 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

TMOFTOP RUN147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی TMNT: ROOFTOP RUN شما باید تا آن جا که می توانید بپرید ! بایستی در پشت بام های شهر نیویورک راه بروید . در هر مرحله به شما سلاح های منحصر به فردی داده شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . در هنگام راه با انبوهی از دشمنان رو به رو شده که باید تمام تلاش خود را به کار برده و آن ها را نابود کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا دهید . همچنین لازم به ذکر است که  در هر مرحله به شما امتیازات بی شماری داده می شود .

ویزگی های اصلی:

وجود سلاح های منحصر به فرد

مبارزه با انبوهی از دشمنان

کسب پاداش های بی شمار                                                                                                                                     ***دانلوددرادامه ی مطلب***

مهدی بازدید : 708 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

علاقه مندان به بازی های اکشن وهیجانی بشتابید! | SAS: Zombie Assault 4 نبرد با ارواح
برترین بازی مبارزه در برابر زامبی را تجربه کنید، محصولی جدید از سازندگان بازی معروف Bloons TD 5.

بازی SAS: Zombie Assault 4 یکی از برترین بازی های معرفی شده در سبک اکشن برای اندروید و از جمله برترین بازی های مبارزه با زامبی ها می باشد که توسط استودیو بازی ninja kiwi طراحی و منتشر شده است.

در این بازی هیجان انگیز باید در برار ارتشی از زامبی ها و ارواح مقاومت کنید و نگذارید آن ها انسان ها را از بین ببرند. شما در این بازی شما در نقش یکی از سربازا های گروه ضربت هستید و وظیفه شما کشتن این موجودات عجیب و ترسناک است.

داستان بازی: یک ویروس کشنده و مرگبار که هیچ درمانی ندارد در حال پخش شدن در سراسر دنیا است. هر کس به این ویروس خطرناک مبتلا شود می میرد و بعد از مدتی دوباره زنده خواهد اما دیگر مغزی ندارد و اعمالش بر عهده خودش نیست! این ویروس در حال نابودی نسل بشریت می باشد و تنها چیزی که در برابر این ویروس مقاومت می کند نیرو ویژه S A S می باشد. شما نیز یکی از سربازان این نیرو می باشد و وظیفه مدیریت گروه را بر عهده دارید. سلاح های قدرتمند و بسیاری در بازی وجود دارند که با دریافت امتیاز می توانید ویژگی های بیشتری به آن اضافه کنید. علاوه بر سلاح، لباس های ویژه ای نیز طراحی شده است که در برابر این موجودات مقاومت می کنند.

سه شخصیت متفاوت در بازی وججود دارند که شما می توانید به عنوان یکی از آن ها بازی کنید. از تمام قدرت و ویژگی های خود برای از بین بردن این ویروس استفاده کنید و نسل بشریت را حفظ کنید.

گرافیک بازی بسیار خوب می باشد و گیم پلی بازی مطلوب است. شما می توانید با دوستان خود نیز به صورت آنلاین این بازی مهیج را انجام دهید و لذت ببرید.                                                                                               **دانلوددرادامه ی مطلب**

آخرین رویداد ها

درباره ما
هر آنچه بخواید را برای شما برآورده خواهیم ساخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر وبلاگمون به چه چیزی بپردازه؟
    همراه باشید
    با ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,192
  • بازدید ماه : 5,065
  • بازدید سال : 42,038
  • بازدید کلی : 301,916