loading...
خِشاب پــــُــر
m.h بازدید : 264 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

اموزش کامل هک بازی clash of clans

سلام دوستان ترفندهای زیادی در اینترنت برای هک بازی clash of clans  ولی متاسفنه ۹۹% واقعیت ندارد و اون ۱% هم باعث بسته شدن اکانت شما خواهد شد

ولی روشی برای شما آماده کردیم هم برای سیستم عامل اندروید و هم آی او اس که میتونید جم بگیرین تقریبا به صورت رایگان !

 

مهدی بازدید : 207 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

What Pumpkin Studios، سازنده بازی های ویدیویی، امروز اولین تریلر عنوان اپزودیک ماجراجویی Hiveswap، که بر روی PC, Mac, و Linux عرضه خواهد شد، را منتشر کرد.

                                   اطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 260 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

هر هفته Square Enix برای بیشتر هایپ کردن بازی Final Fantasy XV عکس های جدیدی از این بازی منتشر می کند، حال با سایت خشاب پر همراه باشید تا از عکس های جدیدی که این استودیو از این بازی منتشر کرده است دیدن فرمایید.                                                                                                                  دانـــــــــــــلودواطلاعات بیشتردرادامـــــــــــــه ی مطلب

مهدی بازدید : 334 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

روش اجرای بازی کلش در ویندوز

 

 

روش انجام بازی کلش در ویندوز

 

 

Clash of Clans یکی از برترین بازی های آنلاین است. اولین ساخته شرکت SuperCell به سرعت توانست کاربران بسیار زیادی را جذب خود کند. این بازی بصورت آنلاین انجام میشود و شما باید با افراد دیگری که مشغول این بازی هستند رقابت داشته باشید. جذابیت شدید این بازی به دلیل این است که در بازی هوش مصنوعی وجود ندارد و مخاطب بازی شما، انسان های دیگر هستند.

 

این بازی برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده است. اما بسیاری از کاربران ترجیح میدهند روی کامپیوتر شخصی خود بازی کنند.

 

در این مطلب به آموزش نصب بازی Clash of Clans بر روی کامپیوتر میپردازیم.

 

                      ***اطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب***

مهدی بازدید : 201 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده پارسی، نسخه کلاسیک، مخصوص موبایل (اندروید) - Prince of Persia Classic Android

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

بازی شاهزاده پارسی (Prince of Persia) از معروف ترین بازی های کامپیوتری است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این بازی برای کنسول های مختلف تولید شده است و اکنون نسخه موبایل آن را که مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد برای شما تهیه کرده ایم.

 

بازی Prince of Persia یک بازی فکری و مبارزه ای است که هوش و سرعت عمل شما را به چالش میکشد. در این بازی شما نقش شاهزاده سرزمین پارس را دارید و هدف شما نجات پرنسس است.دانلوددرادامه ی مطلب.............

مهدی بازدید : 308 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Subway Surfers لس آنجلس (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Subway Surfers Los Angeles 1.27 Android

 

 

 

 

بازی ساب وی سورف (Subway Surfers) یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک endless running است.

 

(endless running به بازی هایی گفته میشود تا در آن شخصیت بازی در حال دویدن است و شما باید با مهارت خود از موانع عبور کنید)

 

در این بازی شما نقش یک اسکیت سوار را بر عهده دارید که با اسکیت (و گاهی پیاده) در حال عبور از خیابان ها با سرعت زیاد است. شما باید از بین موانعی که بر سر راهتان قرار دارد ویراژ بدهید و امتیازات را جمع کنید.

 

در این مطلب، نسخه Los Angeles این بازی را برای شما آماده کرده ایم که جدیدترین نسخه این بازی مهیج میباشد.

 

در بازی Subway Surfers Los Angeles شما باید کوچه ها و خیابان های شهر لس آنجلس را زیر پا بگذارید. چند کاراکتر جدید نیز به این نسخه از بازی اضافه شده اند.

 

علاوه بر نسخه اصلی، نسخه Mod را نیز برای شما آماده کرده ایم.

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است که پول بی نهایت دارید و میتوانید همه امکانات بازی را تهیه کنید. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه ی مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

مهدی بازدید : 157 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

بازی های جدید اندروید

حتما تا به حال نام بازی طناب را ببر را شنیده اید.این بار نسخه جدید بازی بریدن طناب را برای اندروید خود دانلودکنید.در این مطلب  ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ آندروید مارکت آشنا کنیم ! اگر از گیمرها و دوست داران بازی های آندروید و یا iOS باشید ، حتما با عنوان Cut The Rope آشنایی دارید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

با توجه به عرضه جدیدترین نسخه از بازی محبوب Cut the Rope ، بر آن شدیم تا کامل ترین نسخه موجود از آن را به شما گیمرهای آندرویدی معرفی کنیم ، همانگونه که می دانید در نسخه اول این بازی ، شاهد حضور کاراکتری دوست داشتنی با نام Om Nom بودیم که در روند بازی ، اقدام به جمع آوری آبنبات ها می کرد. شما در نسخه اولیه این بازی با برش مناسب طناب ها ، آبنبات ها را به Om Nom می رساندید و با پشت سر گذاشتن مراحل ، مهارت خود را در مقادیر امتیازها محک می زدید. اکنون در نسخه دوم این بازی ، چالش هایی جدید و بسیار جذاب اضافه شده اند که در ادامه به شرح آنان می پردازیم ؛ در نسخه دوم این بازی شخصیت ها و گیم پلی جدیدی را شاهد هستیم که مراحل و رویدادهایی جدید را تجربه می کنند ، جمع آوری آبنبات ها هرگز تا این حد جذاب و دوست داشتنی نبوده است ! با پیش رفتن در مراحل مختلف این بازی جوایز و امتیازات خود را افزایش داده و با انجام این بازی به صورت آنلاین ، دوستانتان را به یک رقابت جذاب دعوت کنید. در جریان یک اتفاق غیر منتظره ، Om Nom جعبه ی خود را شکسته و وارد جنگلی می شود که تمامی وقایع و جذابیت های این بازی را در آن تجربه خواهید کرد. امیدواریم لذت ببرید.دانلوددرادامه ی مطلب.....

مهدی بازدید : 200 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی اعتیاد آور موبایل : پرش دودل (اندروید) - Doodle Jump

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

دودل، اسم یک چهار پای عجیب و غریب در این بازی است. در این بازی جذاب و اعتیاد آور، شما باید با انجام حرکات زیگزاگ ماهرانه و دقیق، دودل را هدایت کنید تا بر روی کاغذ شطرنجی بالا برود. دودل باید از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است نابود کرده و در نهایت سفر خود را به اتمام برساند.دانلوددرادامه ی مطالب....

مهدی بازدید : 201 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (اندروید)

Iron Man 3 Android

 

 

 

پس از مدت ها انتظار و بعد از انتشار نسخه کنسولی بازی Iron Man 3 ، نسخه اندرویدی این بازی منتشر شد.

 

در حالی که اکران قسمت سوم از فیلم سینمایی مرد آهنین در سینماهای دنیا آغاز شده است، کمپانی تولید کننده این بازی تصمیم گرفت نسخه رسمی این بازی را منتشر کند. نسخه اندرویدی بازی Iron Man 3 دارای گرافیکی فوق العاده زیباست. به طوری که با نسخه های کنسولی این بازی رقابت میکند.

 

داستان بازی مرد آهنین 3 بر اساس نسخه سوم فیلم سینمایی آن طراحی شده است. دقیقا با همان شخصیت ها و همان روایت داستانی.

 

گرافیک جدید و 3 بعدی، افکت های صوتی بی نظیر، و سیستم کنترل بازی، از نقاط قوت نسخه اندرویدی بازی Iron Man 3 هستند. در ادامه مطلب میتوانید نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید....

مهدی بازدید : 283 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی معروف برج سازی (جنگا) برای موبایل (اندروید)

Jenga 1.8 Android Game

 

 

در این مطلب، نسخه اندرویدی بازی برج سازی (Jenga) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی بر روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل اجرا است.

 

بازی برج سازی (Jenga) که در کشور ما به برج هیجان هم معروف است، از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های چند نفره در جهان است.

 

این بازی شامل تعداد زیادی مکعب های چوبی است که روی هم چیده میشود تا به صورت یک برج دربیاید. سپس هر کدام از طرفین بازی باید به نوبت یکی از مکعب ها را از طبقات پایین برج خارج کرده و آن را در بالای برج قرار دهد. هر چه برج بلند تر میشود حفظ تعادل آن سخت تر خواهد شد. و هر کس که باعث فروریختن برج شود بازنده است.

 

در نسخه اندرویدی این بازی که به صورت یک نفره یا دونفره قابل انجام است همان قوانین وجود دارد. شما باید با لمس کردن صفحه، مکعب ها را از طبقات پایین برج خارج کنید و در بالای آن قرار دهید.دانلوددرادامه ی مطلب...

مهدی بازدید : 205 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز پرواز برای اندروید

F18 Carrier Landing II Pro 1.1 Android

 

 

 

 

بازی های شبیه سازی پرواز جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. در این بازی ها، کاربر با نحوه کنترل و پرواز با هواپیما (دقیقا مثل یک خلبان واقعی) آشنا میشود.

 

اگر شما هم به این مدل بازی ها علاقه دارید و موبایل تان اندرویدی است، در این مطلب یک بازی زیبا و مهیج در زمینه شبیه سازی پرواز داریم.

 

بازی F18 Carrier Landing یک بازی شبیه ساز برای پرواز و فرود با هواپیماهای جنگنده است.

 

تفاوت این بازی با سایر شبیه سازهای پرواز، تمرکز آن بر نحوه فرود هواپیما در مناطق مختلف است. شما در این بازی یاد میگیرید که چطور یک جنگنده F18 را در شرایط مختلف کنترل کنید تا به سلامت فرود بیاید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر بیشتری از این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 139 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Seasons Magic Android

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه Android این بازی که بر روی موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.دانلوددرادامه ی مطلب...

مهدی بازدید : 173 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی افسانه خون و افتخار، مخصوص موبایل (اندروید) - Blood & Glory Legend Android

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

بازی افسانه خون و افتخار (Blood & Glory Legend) یکی از بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید است.

 

از ویژگی های منحصر به فرد این بازی زیبا، میتوان به گرافیک فوق العاده و جلوه های صوتی بی نظیر آن اشاره کرد. شما در نقش مبارز اصلی این بازی، با هر پیروزی میتوانید اسلحه خود را ارتقا دهید و تکنیک های جدید را دریافت کنید.

 

طراحی ضربات ترکیبی (کمبو) در این بازی، شما را به یاد کمبو های بی نظیر بازی Tekken می اندازد. کنترل بازی Blood & Glory نیز از نقاط قوت آن است.دانلوددرادامه ی مطلب...

مهدی بازدید : 168 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

Trial Xtreme 3 v4.5 Android

 

 

بازی Trial Xtreme 3 یکی از بهترین بازی ها به سبک موتور پرشی (تریل) است. در این بازی که مخصوص موبایل های اندروید میباشد، شما باید علاوه بر حفظ سرعت و تمام کردن هر مرحله در زمان مشخص، تعادل موتور خود را نیز در هنگام پرش و عبور از روی موانع حفظ کنید.   دانلوددرادامه ی مطلب                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

مهدی بازدید : 209 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی سقوط سیاره، مخصوص موبایل (اندروید)

Planet Descent Android

 

 

در بازی Planet Descent که مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد، وظیفه شما هدایت یک سفینه از میان صخره های فضایی است.

 

این بازی دارای گرافیک قابل قبول و Game Play جذابی است. این بازی علاوه بر موبایل، بر روی تلبت های اندرویدی نیز قابل نصب میباشد.دانلوددرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 206 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

Ambulance Rush Android Game

 

 

در بازی زیبا و مهیج Ambulance Rush شما نقش یک راننده آمبولانس را دارید که باید بیماران را به بیمارستان برسانید. اما باید این کار را با سرعت تمام و قبل از اینکه بیمارتان بمیرد انجام دهید!

 

خیابان ها شلوغ است و حال مریضی که به همراه دارید هم اصلا خوب نیست.

بنابر این مجبورید دیوانه وار رانندگی کنید!

این بازی دارای گرافیک و جلوه های صوتی بسیار زیبا است و لحظاتی پر از هیجان را برایتان ایجاد خواهدکرد.دانلوددرادامه ی مطلب 

 

مهدی بازدید : 121 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

 

small_2 بازی رایانه ای سال‌های سیاه با موضوع کودتای سیاه ۱۳۳۲ بهار سال آینده وارد بازار داخلی می‌شود.                                                                                                                                                                                        ***اطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب***

مهدی بازدید : 196 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

PhotoWonder

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

PhotoWonder یکی از بهترین و برترین نرم افزار ها در زمینه ویرایش حرفه ای عکس ها برای دستگاه های اندروید می باشد . این برنامه با بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود به یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی می باشد . با استفاده از آن شما این امکان را خواهید داشت تا عکس های خود را پر زرق و برق کرده و آن ها را سفارشی سازید . دقت داشته باشید که تمامی ابزارهای سفارشی سازی عکس نظیر افکت ای متنوعه ، قالب های بسیار زیبا و کلاژ های مختلف در اختیار شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که پس از ویرایش عکس های خود می توانید آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

وجود افکت های متنوع برای ویریاش عکس ها

به اشتراک گذاری عکس ها با دوستان

وجود کلاژ های بسیار زیبا

ویرایش حرفه ای عکس ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه                                                                                                                                                     ***دانلوددرادامه ی مطلب***

مهدی بازدید : 163 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

TMOFTOP RUN147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی TMNT: ROOFTOP RUN شما باید تا آن جا که می توانید بپرید ! بایستی در پشت بام های شهر نیویورک راه بروید . در هر مرحله به شما سلاح های منحصر به فردی داده شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . در هنگام راه با انبوهی از دشمنان رو به رو شده که باید تمام تلاش خود را به کار برده و آن ها را نابود کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا دهید . همچنین لازم به ذکر است که  در هر مرحله به شما امتیازات بی شماری داده می شود .

ویزگی های اصلی:

وجود سلاح های منحصر به فرد

مبارزه با انبوهی از دشمنان

کسب پاداش های بی شمار                                                                                                                                     ***دانلوددرادامه ی مطلب***

مهدی بازدید : 192 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

Indie

نتایج رای گیری دور دوم رقابتهای برترین بازی مستقل جهان اعلام شد و ارتشهای فرازمینی که در دور اول رقابتها وارد لیست ۱۰۰ بازی برتر از جمع بیش از سیزده هزار بازی مستقل شده بود، اینک توانست رتبه اول را به خود اختصاص داده و عنوان برترین بازی مستقل جهان در سال ۲۰۱۳ را ازآن خود نماید !

مهدی بازدید : 410 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

Dying-Light-logo

دیگر چیزی تا عرضه Dying Light نمانده است و در این چند روز اخیر شاهد اخبار، گزارشات و تریلرهای زیادی از این عنوان بوده ایم. با اینکه نسخه فیزیکی بازی در اروپا و چندین منطقه دیگر تاخیر خورده است و عرضه آن در فروشگاه ها امکان پذیر نیست،اما در تاریخ ۲۷ ژانویه می توانید نسخه دیجیتالی آن را تهیه کنید. حال تصویری از تنظیمات گرافیکی نسخه PC بازی منتشر شده است که می توانید در ادامه مطلب آن را مشاهده نمایید....

مهدی بازدید : 193 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

resident-evil-revelations-2-141751567690179-Gamelive

بازی Resident Evil Revelations 2 هم به لیست عنوان هایی که به دلایل مختلف تاریخ انتشارشان عوض شده و به تاخیر افتاده ، اضافه شد . تاریخ انتشار هر 4 اپیزود این بازی در ادامه مطلب.......
مهدی بازدید : 274 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

۸ تصویر به همراه اطلاعات جدیدی از بازی ایرانی جنون سیاه:تله ذهن منتشر شد

d تولید بازی جنون سیاه که یکی بزرگترین و بهترین بازی های ایرانی محسوب می شود کم کم رو به پایان است و اطلاعات این بازی به مرور منتشر خواهند شد؛ امروز متوجه شدیم که ۸ تصویر از محیط های مختلف این بازی به همراه جزئیات کمی از داستان و اطلاعات در خصوص شخصیت اصلی منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.                      ***برای اطلاعات بیشتربه ادامه ی مطلی مراجعه کنید***

مهدی بازدید : 259 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

  دبیرخانه اولین جشنواره بازی‌های مستقل تهران اعلام کرد: استادان این جشنواره برای سخنرانی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی بازی مشخص شدند.***برای اطلاعت بیشتربه ادامه ی مطلب مراجعه کنید***files_news_789[767d5bb37553400b5e3db0cb6e38bcb2]

مهدی بازدید : 1085 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

files_news_400827download[77645a4f54820e4a336a4ac6629fe05f] بازی “آخرین مصاف” که با هدف حمایت از مردم مظلوم عراق، سوریه و غزه تولید شده است برای پخش اینترنتی هم اکنون قابل دانلود است وبرای اطلاعات بیشترودانلودبه ادامه مطلب مراجعه کنید...

مهدی بازدید : 182 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

اطلاعات کاملی از بازی ایرانی “سالهای سیاه” منتشر شد+تریلر

3 بازی ایرانی سالهای سیاه روایتی در طهران و لندن در قالب یک بازی ادونچر سینمایی سوم شخص open world ( دنیای باز) از دوران سیاه و تلخ سال ۱۳۳۲ است. سالهای سیاه یکی از بزرگترین پروژه های استودیو بازی سازی راسانا شکوه کویر می باشد که ۳ سال تمام وقت بر روی آن کار کرده و در نهایت این عنوان را برای انتشار تا پایان ماه آینده آماده کرده اند.

مهدی بازدید : 228 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

عرفی 10 بازی از بهترین بازی های ایرانی ساخته شده و درحال ساخت

معرفی 10 بازی از بهترین بازی های ایرانی ساخته شده و درحال ساخت

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بازی های رایانه این روزها در کشورهای اروپایی و آمریکا به یک صنعت تبدیل شده اند و انسان های بسیاری از این طریق گذران زندگی می کنند. بازی های ویدیوئی راهی برای وارد کردن عقاید و اعتقادات خاص در جوانان است از این رو با سرمایه گذاری روی آن می توان به اهداف بزرگی دست پیدا کرد.

بازی سازی در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار نیست اما سازندگان جوانی هستند که با قدرت و هوش خود بازی های جالبی را تا به حال ساخته اند که از جمله مهمترین آن ها می توانیم به "نبرد در خلیج عدن" اشاره کنیم. بازی های رایانه ای ساخت ایران از داستان های حماسی برخوردار هستند که هر کدام می توانند راهی برای آشنا کردن بچه ها و جوانان با تاریخ این مرز و بوم باشد.ایده و طرح های مختلف در ذهن بازی سازان ایرانی می چرخد که تا به امروز تعدادی از ان ها واقعا ساخته شده و آماده عرضه به بازار است. در ادامه با هم 10 بازی برتر ایرانی که در حال ساخت هستند یا ساخت آن ها به پایان رسیده است را مرور می کنیم.


1- شبگرد: طلوع تاریکی

سبک: اکشن سوم شخص
سازنده: پردیس رایان مهر
پلتفرم: PC

این بازی که با استفاده از موتور بازیسازی UDK ساخته شده، داستان فردی را روایت می‌کند که بر اثر حادثه‌ای بدنش دچار سوختگی وحشتناکی شده و حافظه‌اش را هم از دست داده است. همین موضوع باعث می‌شود با باندپیچی بدنش به شکلی جذاب فقط شب‌ها بیرون برود. سفرهای درون‌شهری شبانه او، مملو از درگیری با خلافکارانی است که ذره ذره آنچه از یاد رفته است به خاطرش بازمی‌گرداند. برای روایت این سیر داستانی، از فلاش‌بک استفاده شده است. از المان‌های ثابت بازی هم پناه گرفتن و شلیک‌کردن است که پای ثابت شوترهای سوم‌شخص امروزی است.

همچنین قسمت‌هایی در قالب QTE نیز طراحی شده و انیمیشن‌های نسبتا جذابی هم برای برخوردهای از نزدیک و ناکار‌کردن دشمنان ساخته شده است. از قدرت‌های در دست شبگرد، توانایی مارک‌کردن (علامت زدن) دشمنان در حالت صحنه آهسته و سپس گلوله‌باران آنهاست.

موسیقی بازی توسط پیام آزادی، از بهترین موزیسین‌های بازی‌های رایانه‌ای ایرانی کار شده و حضور گویندگان بنامی مانند آقای علیمردانی، در کنار افکت‌های صوتی اختصاصی، نوید کاری قدرتمند از این حیث را می‌دهد. هر مرحله از بازی به یک باس‌فایت ختم می‌شود. ساخت این بازی از سال 89، با سرمایه مشترک بین پردیس رایان مهر و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آغاز و به‌زودی به بازار عرضه می‌شود. پیشرفت بازی طی این سه سال، واقعا حیرت‌انگیز است و امید می‌رود جایگاه درستش را بین مخاطبان ایرانی و حتی خارجی پیدا کند.

                 ***بقیه درادامه ی مطلب***

 

مهدی بازدید : 201 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

عرفی 10 بازی از بهترین بازی های ایرانی ساخته شده و درحال ساخت

معرفی 10 بازی از بهترین بازی های ایرانی ساخته شده و درحال ساخت

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بازی های رایانه این روزها در کشورهای اروپایی و آمریکا به یک صنعت تبدیل شده اند و انسان های بسیاری از این طریق گذران زندگی می کنند. بازی های ویدیوئی راهی برای وارد کردن عقاید و اعتقادات خاص در جوانان است از این رو با سرمایه گذاری روی آن می توان به اهداف بزرگی دست پیدا کرد.

بازی سازی در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار نیست اما سازندگان جوانی هستند که با قدرت و هوش خود بازی های جالبی را تا به حال ساخته اند که از جمله مهمترین آن ها می توانیم به "نبرد در خلیج عدن" اشاره کنیم. بازی های رایانه ای ساخت ایران از داستان های حماسی برخوردار هستند که هر کدام می توانند راهی برای آشنا کردن بچه ها و جوانان با تاریخ این مرز و بوم باشد.ایده و طرح های مختلف در ذهن بازی سازان ایرانی می چرخد که تا به امروز تعدادی از ان ها واقعا ساخته شده و آماده عرضه به بازار است. در ادامه با هم 10 بازی برتر ایرانی که در حال ساخت هستند یا ساخت آن ها به پایان رسیده است را مرور می کنیم.


1- شبگرد: طلوع تاریکی

سبک: اکشن سوم شخص
سازنده: پردیس رایان مهر
پلتفرم: PC

این بازی که با استفاده از موتور بازیسازی UDK ساخته شده، داستان فردی را روایت می‌کند که بر اثر حادثه‌ای بدنش دچار سوختگی وحشتناکی شده و حافظه‌اش را هم از دست داده است. همین موضوع باعث می‌شود با باندپیچی بدنش به شکلی جذاب فقط شب‌ها بیرون برود. سفرهای درون‌شهری شبانه او، مملو از درگیری با خلافکارانی است که ذره ذره آنچه از یاد رفته است به خاطرش بازمی‌گرداند. برای روایت این سیر داستانی، از فلاش‌بک استفاده شده است. از المان‌های ثابت بازی هم پناه گرفتن و شلیک‌کردن است که پای ثابت شوترهای سوم‌شخص امروزی است.

همچنین قسمت‌هایی در قالب QTE نیز طراحی شده و انیمیشن‌های نسبتا جذابی هم برای برخوردهای از نزدیک و ناکار‌کردن دشمنان ساخته شده است. از قدرت‌های در دست شبگرد، توانایی مارک‌کردن (علامت زدن) دشمنان در حالت صحنه آهسته و سپس گلوله‌باران آنهاست.

موسیقی بازی توسط پیام آزادی، از بهترین موزیسین‌های بازی‌های رایانه‌ای ایرانی کار شده و حضور گویندگان بنامی مانند آقای علیمردانی، در کنار افکت‌های صوتی اختصاصی، نوید کاری قدرتمند از این حیث را می‌دهد. هر مرحله از بازی به یک باس‌فایت ختم می‌شود. ساخت این بازی از سال 89، با سرمایه مشترک بین پردیس رایان مهر و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آغاز و به‌زودی به بازار عرضه می‌شود. پیشرفت بازی طی این سه سال، واقعا حیرت‌انگیز است و امید می‌رود جایگاه درستش را بین مخاطبان ایرانی و حتی خارجی پیدا کند.

                 ***بقیه درادامه ی مطلب***

 

مهدی بازدید : 235 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

P1

شرکت طرح برجسته، اقدام به تولید بازی رایانه ای در ژانر اکشن ماجرایی و درونمایه کهن افسانه ای، با نام افسانه ملک محمد (سیب طلایی) نمود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مهدی بازدید : 215 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

بی خیال محرم و نامحرم فقط و فقط در این دنیا خوش باشید و با نامحرمان در خیابان ها اینگونه آب بازی کنید

در هر صورت هر جور می توانید بدحجابی کنید : 

 

پسران نیز فقط به فکر شهوت رانی باشند و اصلا به محرم و نامحرم توجه نکنند

دوست دختر و دوست پسر پیدا کنید و به شهوت رانی بپردازید مگر دنیا چند روز است ؟؟ 

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس 

با ما در ادامـــــــــــــــــــه مطلب همراه باشید

 
مهدی بازدید : 178 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)
آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

 

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

 

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل
تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی
آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل  

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

 

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل
تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی

 

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

 

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

 

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

 

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل
تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی تصاویر کربلای معلی
آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل  

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل

 

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , آلبوم تصاویر کربلای معلی , گالری تصاویر مذهبی , عکس حرم امام حسین و حضرت عباس , تصاویر حرم حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم عباس ابالفضل
آخرین رویداد ها

تعداد صفحات : 2

درباره ما
هر آنچه بخواید را برای شما برآورده خواهیم ساخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر وبلاگمون به چه چیزی بپردازه؟
    همراه باشید
    با ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,091
  • بازدید ماه : 4,964
  • بازدید سال : 41,937
  • بازدید کلی : 301,815