loading...
خِشاب پــــُــر
مهدی بازدید : 300 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (1)

دانلود بازی شکارچی روح (برای کامپیوتر)

Ghost Cleaner PC Game

  

 

این بازی بر خلاف اسمی که دارد دارای سبکی پازلی و فکری است.

 

در بازی Ghost Cleaner شما باید با شلیک به گلوله های مقابل خود آنها را خراب کنید. هدف اصلی سقوط گلوله های قرمز است. هرچه گلوله کمتری مصرف کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

 

این بازی بر خلاف آنچه تصور میشود بسیار جذاب است و کافیست چند مرحله ساده اول آن را بگذرانید تا با مرحله های سخت و سنگین رو به رو شوید و ساعت ها به این بازی مشغول شوید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

m.h بازدید : 646 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Sheep Stack نام بازی اندروید در سبک پازلی می باشد که بر اساس معروف و دوست داشتنی بره ناقلا Shaun the Sheep ساخته شده است ، در این بازی پازلی اندروید شما باید با پرتاب کردن گوسفندها دسترسی آنها را به دونات خوشمزه که در لب پنجره گنجانده شده اند ، آسنتر کنید ، البته دقت کنید که این پرتاب کردن باید با دقت و مهرات باشد و هر گونه اشتباه در پرتاب گوسفند ها باعث فروپاشی تپه گوسفندها می شود.

در این بازی فکر و سرعت حرف اول را می زند شما باید با استفاده از کمترین گوسفندان دیوار و یا پل ساخته و بتوانید به دونات دسترسی پیدا کنید ، هر چه کمتر از گوسفندان برای ساخت دیوار و پل استفاده کنید امتیاز بیشتری کسب می کنید. بازی دارای بیش از 60 مرحله جذاب می باشد و هر مرحله از بازی شما با چالش های جدیدی روبرو می شوید و باید راه جدید برای دسترسی به دونات ها پیدا کنید. در مراحل مختلف شما باید مثلا با چینش جعبه و استفاده از ان به دونتات ها دسترسی پیدا کنید و هر چه مراحل بالا می رود سختی مراحل نیز بیشتر می شود. بازی قابلیت نصب روی اندروید 2.2 به بالاتر را دارا می باشد.

برای دانلود به ادامـــــــــه مطلب مراجعه نماید

m.h بازدید : 241 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

بهترین بازی بدمینتون دنیا یعنی Jump Smash™ ۱۵ دوباره به بازار آمد! برای بهترین تجربه بازی بدمینتون آماده شوید; این بازی دارای گیم پلی تمام حسی، استادیوم های جهانی، حالت بازی دو نفره، کاراکتر های اصلی انیمیشن و افکت های تصویری با کیفیت است!

بدمینتون بازی کنید و در زمین های مختلف دنیا با رقبای قوی مسابقه دهید. در این بازی، می توانید یک کاراکتر خاص ایجاد کنید، جنسیت، ظاهر، ملیت، لباس و … او را انتخاب نمایید. ورزشکار خود را تمرین دهید و ترفند های بدمینتون را یاد بگیرید. در مسابقات تک نفره و دو نفره شرکت کنید. در تورنمنت های مختلف حضور یابید. مسابقات را ببرید و پول بدست آورید تا با آن تجهیزات ورزشی با کیفیت، لباس و غیره خریداری نمایید.

ویژگی های بازی

-گرافیک عالی

– کنترل های عالی

– چهار حالت بازی

– مسابقه با دیگر کاربران

– گیم پلی جذاب

حالت های مسابقه

– حالت دوستانه: به صورت دو نفره و تک نفره برای بدست آوردن سکه بازی کنید

– حالت تورنمنت: در تورنمنت شرکت کنید تا قهرمان جهانی بازی شوید! سکه بدست آورید و در حالت تورنمنت شخصیت ها را باز کنید.

– حالت چند نفره: با دوستان خود تک به تک رقابت کنید یا در تورنمنت های محلی و آنلاین حاضر شوید!

حالت تمرینی: از حالت تمرینی برای ارتقا وضعیت فردی شخصیت تان استفاده کنید.

ساخت بازیکن: شخصیت خاص خود را بسازید و با آن در حالت تورنمنت و چند نفره بازی کنید!

فروشگاه بازی: در حالت های دوستانه و تورنمنت سکه کسب کنید. سکه ها را در فروشگاه برای راکت های جدید، کفش و لباس و تمرین خرج کنید تا وضعیت کاراکترتان بهتر شود.

برای دانلود به ادامـــــــــه مطلب مراجعه نماید

m.h بازدید : 521 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی بازگشت به قلعه ولفن اشتاین (برای اندروید)

Return To Castle Wolfenstein 2.11 Android

  

بازی ولفن اشتاین یکی از معروف ترین بازی های کامپیوتر است که به تازگی نسخه اندروید آن نیز منتشر شده است.

 

در این بازی شما در داخل قلعه بزرگی به نام ولفن اشتاین در آلمان به جنگ با نازی ها میپردازید. اما پس از مدتی پیشروی در بازی متوجه وجود نیروهای اهریمنی در این بازی میشوید.

 

این بازی یکی از زیبا ترین بازی های تاریخ بوده است.

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

m.h بازدید : 265 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

اموزش کامل هک بازی clash of clans

سلام دوستان ترفندهای زیادی در اینترنت برای هک بازی clash of clans  ولی متاسفنه ۹۹% واقعیت ندارد و اون ۱% هم باعث بسته شدن اکانت شما خواهد شد

ولی روشی برای شما آماده کردیم هم برای سیستم عامل اندروید و هم آی او اس که میتونید جم بگیرین تقریبا به صورت رایگان !

 

مهدی بازدید : 236 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (1)

Arma Tactics در این بازی زیبا شما وظیفه هدایت و کنترل یک تیم نیروی ویژه ۴ نفره را بر عهده دارید. همچنین این بازی به شما امکان می دهد که از دید نزدیک شخصیت ها را کنترل نمایید. پیشرفته ترین سلاح ها را انتخاب نمایید و ماموریت خود را با موفقیت به پایان برسانید.

دانلوددرادامه ی مطلب

m.h بازدید : 214 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

همان طور که در اخبار گذشته خواندید، دیروز عنوان Star Ocean 5 برای PlayStation تایید شد. در آخرین شماره از مجله فامیتسو، تصاویری از Star Ocean 5 به نمایش در آمد که باعث فاش شدن پروژه جدید Square Enix نیز گذشت. از این رو ساعاتی پیش کمپانی معروف Square Enix با انتشار تریلر و تصاویری پرده از عنوان جدید خود برداشت.در ادامه مطلب می توانید تریلر و تصاویر منتشر…

مهدی بازدید : 217 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

روز گذشته، کمپانی Square Enix اقدام به انتشار اولین تریلر سینمایی از DLC عنوان Final Fantasy XIV نمود.در این تریلر برخی از قسمت های داستانی بازی به نمایش در می آید؛ از این رو افرادی که نمی خواهند از جزئیات داستانی باخبر شوند، از مشاهده این تریلر پرهیز کنند.برای مشاهده تریلر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مهدی بازدید : 207 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

What Pumpkin Studios، سازنده بازی های ویدیویی، امروز اولین تریلر عنوان اپزودیک ماجراجویی Hiveswap، که بر روی PC, Mac, و Linux عرضه خواهد شد، را منتشر کرد.

                                   اطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 213 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

این نسخه که همچنین با نام Biohazard Revelations 2 نیز شناخته می‌شود در جریان Tokyo Game Show 2014 معرفی شد؛ این‌بار دیگر خبری از نسخه ۳DS نیست و به جای آن، بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. یکی از ارکان اصلی موفقیت نسخه اول که در میان طرفداران این سری محبوبیت ویژه‌ای دارد، Chapterهای مختلف گیم‌پلی بود که بازی را به نوعی به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌کرد. در این نسخه Claire Redfield خواهر Chris که همراه با Jill Valentine جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین کرکترهای مونث در دنیای RE هستند در کنار Moira Burton، دختر Barry Burton که در نسخه‌های قدیمی حضور داشت، قابل بازی خواهند بود. همچنین تایید شده است که خود Barry Burton نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود. دشمنان اصلی در این نسخه نه زامبی هستند و نه توسط ویروس‌ها آلوده شده‌اند؛ آن‌ها The Afflicted نامیده می‌شوند و بسیار سریع و خشن هستند. این دشمنان به موجودات عجیب و غریب و هیولا نیز تبدیل نشده‌اند و فقط انسان‌هایی هستند که به افراد مختلف حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند اما حامل هیچ ویروسی نیستند و در نتیجه بیماری آن‌ها مُصری نیست. البته لازم به ذکر است که دشمنان بازی فقط به The Afflictedها محدود نمی‌شود و افراد و یا حتی زامبی‌های گوناگونی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

Resident Evil Revelations 2 Episode 3 PC-CODEX

|قسمت سوم به صورت جداگانه Episode.3_Only به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

                              دانلــــــــــوددرادامــــــــــــه ی مطلب 
مهدی بازدید : 238 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

برندگان BAFTA Game Awards مشخص شدند. در میان بازی‌ های بزرگ و کوچک فراوان، بازی Destiny توانست جایزه بهترین بازی این مراسم را از آن خود کند و بقیه رقبا را پشت سر بگذارد. برای مشاهده لیست کامل برندگان در ادامــــــــــه مطلـــــــــــــب همراه ما باشید.

 

 

مهدی بازدید : 388 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

√اطلاعات بازی:

نام به فارسی : شبگرد

نام به انگلیسی : Dark Phantom Down Of Darkness

شرکت سازنده : پردیس گیم (PardisGame)

سبک : تیراندازی سوم شخص (Third Person Shooter)

      اطلاعات بیشترودانــــــــــلودتریلردرادامــــــــــه ی مطلب

مهدی بازدید : 319 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

Battlefield Hardline یک بازی تفنگی هیجانی ست که شما عزیزان می توانید این بازی را تک نفره یا چند نفره انجام دهید. جدال حساس میان دزد و پلیس را با این بازی جذاب تجربه کنید.تولید کننده ی این بازی شرکت Visceral Games و منتشر کننده ی آن شرکت.

                                 دانــــــــــــــلوددرادامــــــــــــــــه ی مطلب

amir19 بازدید : 85 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

نیرو های خود را جمع کنید و برای نبرد در Clash of Lords 2 آماده شوید! بازی چرخش جدید و تازه ای را به دنیایی که می شناسید و دوستش دارید خواهد آورد. این بازی که شباهت بسیاری به بازی معروف Clash of Clans دارد به شما تجربه ی واقعی یک بازی استراتژی بر خلاف هر چیزی که تابه حال بازی کرده اید را خواهد داد.

                                                                        دانلود درادامه مطلب

مهدی بازدید : 139 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

خیلی جالب است! نگاه نکنید به اینکه Hardline سنت شکنی کرده و میدان های بزرگ جنگ را به خیابان های شهر آورده است. این مبارزه و آشوب بین نیروهای پلیس و تبهکاران دست کمی از یک جنگ تمام عیار ندارد. لانچ تریلر Battlefield Hardline اینجاست و شما می توانید آن را در ادامــــــــــــــــته مطلب تماشا کنید.

 

مهدی بازدید : 306 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از تاثیرگذارترین بخش های یک بازی از لحاظ لذت و هیجان بدون شک موسیقی آن است که در کنار زیبایی های دیگر بازی مخاطب را مجذوب خود میکند. اخیرا بازی ایرانی به نام بتلفیش که برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و با طراحی هنری و موسیقی زیبا و دلنشین خود و همچنین گیم پلی اعتیاد آور توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند. داستان بازی به زمان مدرن و زمانی که دریاها و اقیانوس ها به مناطقی ممنوعه تبدیل میشوند بر میگردد. هیولاهای دریایی به سرزمین های آبی مختلفی حمله می کنند و دریا ها و اقیانوس ها را به مناطقی ممنوعه تبدیل می کنند.

دانــــــــــــــــــــلودواطلاعات بیشتردرادامـــــــــــــــــه ی مطلب

مهدی بازدید : 770 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.دانــــــــــــلوددرادامه ی مطلب

Assassins Creed Rogue PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

مهدی بازدید : 757 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی ۴۱۱۴۸ در اپیزود دوم، ادامه ماجراهای مردی را روایت می کند که هویت و گذشته اش را به یاد نمی آورد، او پس از نجات یافتن از دست هیولایی شیطانی، سرانجام از ساختمان عجیب و ترسناکی که در آن گیر افتاده، فرار می کند و حال فرصت بیشتری خواهد داشت تا کشف کند که واقعا چه کسی است؟ یک انسان عادی؟ یک قاتل شیطانی؟ و یا موجودی پیچیده تر و فراتر از اینها . . .                                                                     دانــــــــــــــــــــــلودواطلاعات بیشتردرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 766 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

JUJU یک بازی ماجراجویی و اکشن است. در این بازی جالب حیوانات کاراکترهای اصلی بازی را تشکیل می دهند. این بازی دونفره انجام می شود. سفر ماجراجویی تان را با یک پاندا و یک سوسمار آغاز می کنید. پاندای بازی یک کاهن است و سوسمار، تابع و پیرو این کاهن است و هر کاری که او دستور بدهد، انجام می دهد. نام پاندا Juju و نام سوسمار Peyo است. Peyo ، Juju را در یک سفر ماجراجویی مرموز همراهی می کند و می خواهد به پاندا کمک کند تا پدرش را از شر شیاطین نجات دهد. آنها می خواهند کلا دنیا را از شیاطین کهن و باستانی نجات دهند و این شیاطین را نابود کنند.                                                             دانلوددرادامـــــــــــــــه ی مطلب...

amir19 بازدید : 430 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)


Assassin’s Creed Pirates 2.1.0 یا همان آساسین کرید دزدان دریایی یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی ها برای سیستم عامل محبوب اندروید است. این بازی که ساخته استودیوی بازی سازی قدرتمند و بسیار معتبر UbiSoft نیز می باشد از سری بازی های Assassin’s Creed می باشد که تقریبا تمام کاربران با آن آشنایی دارند و شاید نیازی به معرفی نداشته باشد ! شما در این بازی نقش Alonzo Batilla کاپیتان دزدان دریایی را به عهده دارید و باید برای سلطه بر دریای کارائیب و به دست آوردن گنجینه ها دشمنانتان و همچنین کشتی های دیگر را نابود کنید.


برای دانلود به ا

دامـــــــــــــه مطلب مراجعه کنید.

amir19 بازدید : 222 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)


BLOOD & GLORY: IMMORTALS 1.2 به فارسی (خون و افتخار: جودانگی) یک بازی اکشن و گلادیاتوری از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Glu برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما برای اینکه از امپراطوری خود محافظت کنید باید یکی از سه شخصیت بازی یعنی آرس ، هادس و زئوس یکی را انتخاب کرده و به عنوان یک قهرمان تمامی دشمنان را از بین ببرید .برخی از ویژگی های بازی گلادیاتوری BLOOD & GLORY: IMMORTALS اندروید:
✓ انتخاب از میان سه شخصیت اصلی : Zeus, Ares و Hades
✓ مبارزه در مقابل طیف عظیمی از هیولاها و موجودات ترسناک
✓ بازی و مبارزه در انواع محیط های شگفت انگیز و خارق العاده
✓ در اختیار قرار دادن انواع سلاح ها با امکان ارتقا توسط شما
✓ امکان بازی به صورت آنلاین و اینترنتی با تشکیل گروه خود
✓ دارا بودن گرافیک HD به همراه صداگذاری هیجان انگیز

توجه داشته باشید که : بازی BLOOD & GLORY: IMMORTALS آنلاین است و برای اجرا اتصال دائمی به اینترنت ضروری است.

 

برای دانلود به ادامـــــــــــــه مطلب مراجعه کنید


amir19 بازدید : 340 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Dante’s Redemption یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که در محیط قرون وسطی می باشد و به تازگی برای سیستم عامل محبوب اندروید منتشر شده است که ما نسخه آنلاک و مود شده آن را در اختیار شما قرار داده ایم و از آنجایی که اینگونه بازی ها که به صورت رایگان در گوگل پلی قرار می گیرند دارای پرداخت درونی می باشند دیگر با استفاده از این نسخه نیازی نیست شما برای گذراندن مراحل و خرید کردن سلاح ها دیگر پولی پرداخت نمایید. در این بازی شما در نقش یک جنگجوی صلیبی می باشید و باید با استفاده از سلاح ها و قدرت های فوق العاده ای که در اختیار دارید یکی پس از دیگری دشمنانی که از دروازه جهنم وارد این دنیا شده اند را نجات دهید و سرزمین خود را از وجود آنها پاک کنید. بازی دارای مراحل مختلف و آیتم های بی نظیری می باشد که به تدریج و با پیشرفت در بازی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این بازی دارای گیم پلی بسیار ساده و روانی می باشد و بدون شک شما را تا ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد.

ادامه موضوع را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

sina بازدید : 234 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 در بازی Beach Buggy Racing با دوستان خود مسابقه دهید و از آن ها جلو بزنید  . شخصیت های منحصر به فرد و فانتزی ار انتخاب کنید و سپس با آن ها مسابقه دهید . از توانایی های بی نظیر خودتان استفاده کنید و مراحل این بازی را به اتمام برسانید . حالت های مختلفی در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . به صورت رعد آسا حرکت کنید و با نهایت سرعت مسابقه دهید . ماجراجویی های جزیره را به اتمام رسانده و امتیازات فراوانی را به دست آورید . در این مسابقه حماسی شرکت کنید و اتومبیل های خود را سفارشی سازید .

برای دانلود به ادامـــــــــــــه مطلب مراجعه کنید

sina بازدید : 192 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

Zombie Escape هیجان‌انگیزترین بازی به سبک دویدن بی‌پایان برای اندروید است که در آن باید تا جایی که می‌توانید به سرعت بدوید و در برابر زامبی‌هایی که به سمت شما می‌آیند جاخالی بدهید! در نقش یک دختر و یا پسر کوچک بازی کرده و در محیط‌های شگفت‌انگیز سه‌بعدی از زامبی‌ها فرار کنید.

برای دانلود به ادامـــــــــــــه مطلب مراجعه کنید

sina بازدید : 140 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

سمت راست و سمت چپ صفحه نمایش خود را لمس کنید و پرنده بازی Run Bird Run ا کنترل نمایید . این پرنده قصد دارد پرواز کند . سعی کنید پرواز کردن را به او یاد بدهید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و از جعبه ها بپرید . سعی کنید با موانع موجود برخورد نکنید . در صورت برخورد با موانع بازنده خواهید بود . امتیازات و سکه ها را در طول مسیر جمع آوری کرده و آن ها را با دوستان خود Share نمایید . اجازه ندهید که پرنده به سمت پایین سقوط کند ، زیرا در آن صورت بازنده خواهید شسد.

 

sina بازدید : 221 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

سمت راست و سمت چپ صفحه نمایش خود را لمس کنید و پرنده بازی Run Bird Run ا کنترل نمایید . این پرنده قصد دارد پرواز کند . سعی کنید پرواز کردن را به او یاد بدهید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و از جعبه ها بپرید . سعی کنید با موانع موجود برخورد نکنید . در صورت برخورد با موانع بازنده خواهید بود . امتیازات و سکه ها را در طول مسیر جمع آوری کرده و آن ها را با دوستان خود Share نمایید . اجازه ندهید که پرنده به سمت پایین سقوط کند ، زیرا در آن صورت بازنده خواهید شسد.

                                              دانلوددرادامه ی مطلب

 

sina بازدید : 198 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 

Volleyball Champions 3D 2014

اولین بازی والیبال واقعی برای دیوایس های مبتنی بر اندروید می باشد . جای هیچ شکی نیست که عاشق فیزیک واقع گرایانه این بازی جذاب و فانتزی خواهید شد . با انگشت خود به توپ ضربه بزنید و رقیبان را پشت سر بگذارید . در ابتدا حالت آموزشی بازی را انتخاب کرده و در نهایت به صورت واقعی با بازیکنان بازی کنید . تجربه بسیار خوبی از بازی والیبال را با گوشی اندرویدی خود به همراه داشته باشید . در صورت تمایل می توانید این بازی را به صورت چند نفره و به طور آنلاین نیز انجام دهید . والیبال ساحلی سه بعدی در انتظار شماست .

                                                              دانلوددرادامه ی مطلب

 

مهدی بازدید : 147 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

DRAW SLASHER by Mass Creation v1.0.0 + data 

بازی DRAW SLASHER by Mass Creation  نمایشگر مبارزه و جنگ با نینجا می باشد . با Hanzo ملاقات کنید . او یک نینجای ماهر است . خانواده این نینجا توسط دزدان دریایی ربوده شده است . این نینجا به کمک شما نیاز دارد . شما فقط باید با انگشتان خود این بازی را انجام دهید . از تکنیک های منحصر به فرد و جذاب استفاده نموده و مراحل این بازی را به اتمام برسانید . سلاح های سفارشی و فانتزی را انتخاب نموده و به سمت جلو حرکت نمایید . حالت بی پایان و حالت زنده ماندن را انتخاب کنید و امتیازات متعددی را به دست آورید.

ویژگی های اصلی:

ارائه با دو حالت زنده ماندن و بی پایان

گرافیک خیلی خوب و جذاب

انتخاب سلاح های جذاب                                                                                                                                   دانلوددرادامه ی مطلب

مهدی بازدید : 195 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

|                                                   بازی دفاع ژله ای

 

Jelly Defense رهبری نیروهای ژله ای و دعوت آنها به مبارزه باشکوه و نابرابر در برابر اشغالگران را در بازی زیبای Jelly Defenseتجربه کنید. شما باید با استفاده از مهارت های تاکتیکی و خرد خود پیروزی را از آن خود کنید. به این گونه که شما باید با استفاده از برج های قدرتمند که در مسیر اشغالگران قرار میدهید به مبارزه با آنها بپردازید و از عبور آنها جلوگیری کنید. این بازی کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی دارد و شما را ساعت ها سرگرم می کند.

بازی بسیار جالب که باید در مقابل ژله ها دفاع کنید و نگذارید که ظلا های شما برو بدزدند 

تغییرات در این نسخه Jelly Defense:

رفع اشکالات بازی در برخی از دستگاه ها

مهدی بازدید : 222 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید

Hellish Neighbours 1.0.6 Android

  

بازی همسایه جهنمی (Hellish Neighbours) از جمله قدیمی ترین بازی های کامپیوتر است که به تازگی ورژن اندروید آن نیز منتشر شده است.

 

در Hellish Neighbour شما نقش یک پسر بازیگوش را دارید که با قرار دادن تله های مختلف در خانه همسایه، برای او دردسر ایجاد کرده و او را عصبانی میکند.

 

این بازی در گوگل پلی استور موجود نیست.

 

همسایه جهنمی در سبک بازی های ماجراجویی و فکری طراحی شده است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 455 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز مزرعه داری برای اندروید

Farming Simulator 14 v.1.2.8 Android

 

 

شبیه ساز مزرعه داری (Farming Simulator) را میتوان برترین بازی شبیه ساز در زمینه مزرعه داری، کشاورزی و دامپروری دانست.

 

در Farming Simulator شما صاحب یک مزرعه کوچک هستید که با دستگاه های موجود باید مزرعه داری خود را شروع کنید، گندم و ذرت بکارید و بفروشید. به مرور زمان زمین های اطراف را بخرید، ماشین های مزرعه خود را ارتقا دهید و محصولات خود را بیشتر کنید.

 

شبیه ساز مزرعه داری در گوگل پلی دارای امتیاز 4.3 از 5 است.

 

این بازی در سبک بازی های شبیه ساز طراحی شده است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 239 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی دکتر رانندگی (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Dr. Driving 1.38 Android

  

بازی دکتر رانندگی (Dr. Driving) از جمله بازی های اتومبیل رانی پر طرفدار است.

 

در بازی Dr. Driving شما نقش یک راننده را دارید که باید در سطح شهر بدون تصادف کردن ماموریت های خود را انجام دهد. این بازی با وجود گرافیک پایین طرفداران بسیاری دارد و اعتیاد آور نیز هست. اگر به بازی های اتومبیل سواری علاقه دارید این بازی را امتحان کنید.

 

این بازی در سبک رانندگی و شبیه سازی طراحی شده است.

 

امتیاز دکتر رانندگی در گوگل پلی استور 4.5 از 5 است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 204 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (1)

Trial Frontier v3.1.0 | بازی موتور سواری نهایت کوشش

 بازی زیبای موتور سواری Trial Frontier محصول کمپانی ubsoft با گرافیک بسیار بالا

Trial Frontier در این بازی هیجانی شما در نقش شخصیت های دیوانه سوار بر موتور سیکلت خود به ماجراجویی و کاوش یک جهان پهناور خواهید پرداخت

ویژگی ها Trial Frontier:

آهنگ های عالی
خط داستان خنده دار
باز کردن توانایی های جدید
بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی
۲۵۰ ماموریت برای به چالش کشیدن شما
۹ موتور سیکلت در ۳ ردیف ، هر کدام دارای ارتقاء مختلف

 تغییرات در این نسخه :

نسخه مخصوص ولنتاین
رفع اشکالات و بهبود بازی و…

 

مهدی بازدید : 449 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقات ترافیک (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Traffic Racer 2.0 Androi

   

 

بازی مسابقات ترافیک (Traffic Racer) از جمله بازی های اتومبیل رانی پر طرفدار است. اگر به بازی هایی که با سنسور حرکتی گوشی کنترل میشوند علاقه دارید حتما این بازی را امتحان کنید.

 

در بازی Traffic Racer شما نقش یک راننده را دارید که میخواهد به سرعت به مقصد برسد. برای رسیدن به مقصد شما باید از میان اتومبیل ها لایی بکشید و ترافیک را رد کنید. با جمع کردن امتیاز میتوانید اتومبیل های بهتری بخرید و سرعت خود را در اتوبان ها به حداکثر برسانید.

 

این بازی در سبک رانندگی و مسابقه ای طراحی شده است.

 

امتیاز مسابقات ترافیک در گوگل پلی استور 4.4 از 5 است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 263 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جت پک برای اندروید

Jetpack Joyride 1.7.4 Android

   

بازی جت پک (Jetpack Joyride) یکی از برترین بازی های آیفون است که به تازگی نسخه اندروید آن نیز منتشر شده.

 

در Jetpack Joyride شما با کمک یک جت پک قصد حمله به یک پایگاه هسته ای را دارید که در این مسیر باید از موانع مختلف عبور کنید. با هر بار فشار روی صفحه جت پک شروع به کار میکند، اما شما میتوانید بدون جت پک نیز حرکت کنید و روی زمین بدوید.

 

امتیاز بازی جت پک در گوگل پلی 4.5 از 5 است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید....

مهدی بازدید : 248 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بازی پرندگان خشمگین، استلا (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Angry Birds Stella 1.1.1 Android

 

 

بازی پرندگان خشمگین (Angry Birds) را میتوان جزو برترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ دانست که به سرعت توانست رکورد بالایی در دانلود بدست آورد.

 

در Angry Birds شما باید به کمک پرندگان خشمگینی که در اختیار دارید، خوک های تخم مرغ دزد را از بین ببرید.

 

سرانجام بازی Angry Birds Stella عرضه شد. کاراکتر اصلی این بازی پرنده صورتی رنگی به نام استلا است که با توجه به سبک بازی و چهره و رنگ آمیزی کاراکتر ها میتوان فهمید که مخاطب اصلی بازی دختر ها هستند.

 

پرندگان خشمگین، استلا توانسته در گوگل پلی استور امتیاز 4.2 از 5 را از مخاطبان بازی دریافت کند. سری بازی های Angry Birds تا به امروز بیش از 10 میلیون بار دانلود شده اند.

این بازی در سبک بازی های فانتزی، پازل و فکری طراحی شده است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.......

مهدی بازدید : 204 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی دودل جامپ باب اسفنجی برای اندروید

Doodle Jump SpongeBob 1.02 Android

 

بازی دودل جامپ (Doodle Jump) را میتوان یکی از برترین بازی های یک دهه اخیر نامید.

 

در Doodle Jump SpongeBob هدایت یک موجود کوچک به اسم دودل در اختیار شماست. در این نسخه از بازی این شخصیت به باب اسفنجی تغییر یافته است. شما باید با استفاده از سنسور های حرکتی او را به سمت صفحه های معلق در هوا هدایت کنید تا او با هر پرش مسافت بیشتری را طی کند. در این مسیر شما باید از تله های مختلف نیز دوری کنید.

امتیاز بازی پرش دودل در گوگل پلی 4.0 از 5 است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 170 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی دره یاد بود برای اندروید

Monument Valley 1.0.6.15 Android

  

بازی دره یاد بود برای اندروید - Monument Valley 1.0.6.15 Android

  

بازی دره یاد بود (Monument Valley) را میتوان یکی از خوش فکر ترین بازی های امروزه نامید.

 

در Monument Valley شما باید به آیدا کمک کنید تا به درب خروج برسد. آیدا در محیط عجیبی گیر کرده و شما باید با فکر کردن و بررسی مسیر های خروج او را خارج کنید. ساختمان های موجود در بازی به صورت سه بعدی و فوق العاده حیرت انگیزی میچرخند که کاربر را مبهوت خود میکند.

 

امتیاز بازی دره یاد بود در گوگل پلی 4.8 از 5 است.

 

این بازی در سال 2014 بهترین بازی سال از نظر کاربران و داوران شده است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

مهدی بازدید : 216 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (1)
 

blind

این بازی رایگان نوآورانه برای حمایت و هم دردی از نابینایان جهان طراحی شده است در بازی شما زندگی یک نابینا را تجربه خواهید کرد. بازی شما را نابینا کرده به طوری که چشم هایتان را باز کنید یا نکنید فرقی بحال شما ندارد.اطلاعات بیشترودانلوددرادامه ی مطلب...
آخرین رویداد ها

تعداد صفحات : 3

درباره ما
هر آنچه بخواید را برای شما برآورده خواهیم ساخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر وبلاگمون به چه چیزی بپردازه؟
    همراه باشید
    با ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,152
  • بازدید ماه : 5,025
  • بازدید سال : 41,998
  • بازدید کلی : 301,876